DOLemannen Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Gjør jeg feil om jeg gir opp studier? Jeg har bare ikke energi til det. Kanskje dumt å spørre om dette, for jeg føler det er umulig uansett, men... 0 Siter
Gjest winda Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Det virker på meg som om du har et veldig godt og klokt hode :-). Det bør jo brukes til noe? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Skrevet 3. januar 2011 Det virker på meg som om du har et veldig godt og klokt hode :-). Det bør jo brukes til noe? Det er sant... men det er så utrolig tungt... 0 Siter
Gjest winda Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Det er sant... men det er så utrolig tungt... Er hodet tungt, eller resten? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Skrevet 3. januar 2011 Er hodet tungt, eller resten? Hehe... kroppen er vel tyngst... men... Nei, det er kanskje vel så problematisk at jeg er så vinglete og mangler struktur på hverdagen... som at jeg helst vil ligge på sofaen... Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg. 0 Siter
frosken Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Jeg mener at dette er et tema som for deg ikke er egnet til å diskutere på dol. Du er nødt til å ta en bestemmelse i samråd med din veileder på nav samt din behandler. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Hehe... kroppen er vel tyngst... men... Nei, det er kanskje vel så problematisk at jeg er så vinglete og mangler struktur på hverdagen... som at jeg helst vil ligge på sofaen... Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg. Du skal handle og slutte å tenke :-) 0 Siter
DOLemannen Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Skrevet 3. januar 2011 Jeg mener at dette er et tema som for deg ikke er egnet til å diskutere på dol. Du er nødt til å ta en bestemmelse i samråd med din veileder på nav samt din behandler. Det vet jeg, er bare så utolmodig etter å få gjort det... :-) 0 Siter
frosken Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Det vet jeg, er bare så utolmodig etter å få gjort det... :-) Hva gjør du nå om dagen da? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Skrevet 3. januar 2011 Du skal handle og slutte å tenke :-) Det var det, da... :-) 0 Siter
DOLemannen Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Skrevet 3. januar 2011 Hva gjør du nå om dagen da? Arbeidstrening. 0 Siter
frosken Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Arbeidstrening. Når skal avgjørelsen om videre planer tas? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Skrevet 3. januar 2011 Når skal avgjørelsen om videre planer tas? Hadde planer om å studere nå i vår. Men jeg vet ikke. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Det var det, da... :-) Det er ikke så dumt det, du kommer ikke videre ved å sitte og gruble og tenke over hva du skulle ha gjort, hva du kanskje ikke greier å gjøre, hva du kanskje kan bli når du blir stor. Du må PRØVE. Først da vet du om du kan greie det. Du har vel ingenting å tape? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Skrevet 3. januar 2011 Det er ikke så dumt det, du kommer ikke videre ved å sitte og gruble og tenke over hva du skulle ha gjort, hva du kanskje ikke greier å gjøre, hva du kanskje kan bli når du blir stor. Du må PRØVE. Først da vet du om du kan greie det. Du har vel ingenting å tape? Igrunn har jeg ingenting å tape, nei. :-) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Jeg støtter frosken. Dette er ikke noe som du kan få hjelp til på dol. 0 Siter
beate1234 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Hvis du virkelig bestemmer deg å gå for det, tenker jeg at det kan bli en god erfaring for deg... 0 Siter
meira Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Synd å gi opp studiene.Da blir du liksom stående stand by, kommer ikke videre. Å gjøre endringer i livet koster. Tenk hvilket løft du kanskje vil få av å gjennomføre det.Hvis angsten for å ikke lykkes hindrer deg i å prøve, er det veldig trist. Å gjøre sitt beste er godt nok. Håper du finner ut av det. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.