Gå til innhold

Studier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør jeg feil om jeg gir opp studier?

Jeg har bare ikke energi til det. Kanskje dumt å spørre om dette, for jeg føler det er umulig uansett, men...

Skrevet

Det virker på meg som om du har et veldig godt og klokt hode :-). Det bør jo brukes til noe?

Skrevet

Det virker på meg som om du har et veldig godt og klokt hode :-). Det bør jo brukes til noe?

Det er sant... men det er så utrolig tungt...

Skrevet

Det er sant... men det er så utrolig tungt...

Er hodet tungt, eller resten? ;)

Skrevet

Er hodet tungt, eller resten? ;)

Hehe... kroppen er vel tyngst... men...

Nei, det er kanskje vel så problematisk at jeg er så vinglete og mangler struktur på hverdagen... som at jeg helst vil ligge på sofaen...

Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg.

Skrevet

Jeg mener at dette er et tema som for deg ikke er egnet til å diskutere på dol. Du er nødt til å ta en bestemmelse i samråd med din veileder på nav samt din behandler.

Skrevet

Hehe... kroppen er vel tyngst... men...

Nei, det er kanskje vel så problematisk at jeg er så vinglete og mangler struktur på hverdagen... som at jeg helst vil ligge på sofaen...

Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg.

Du skal handle og slutte å tenke :-)

Skrevet

Jeg mener at dette er et tema som for deg ikke er egnet til å diskutere på dol. Du er nødt til å ta en bestemmelse i samråd med din veileder på nav samt din behandler.

Det vet jeg, er bare så utolmodig etter å få gjort det... :-)

Skrevet

Det vet jeg, er bare så utolmodig etter å få gjort det... :-)

Hva gjør du nå om dagen da?

Skrevet

Du skal handle og slutte å tenke :-)

Det var det, da... :-)

Skrevet

Hva gjør du nå om dagen da?

Arbeidstrening.

Skrevet

Arbeidstrening.

Når skal avgjørelsen om videre planer tas?

Skrevet

Når skal avgjørelsen om videre planer tas?

Hadde planer om å studere nå i vår. Men jeg vet ikke.

Skrevet

Det var det, da... :-)

Det er ikke så dumt det, du kommer ikke videre ved å sitte og gruble og tenke over hva du skulle ha gjort, hva du kanskje ikke greier å gjøre, hva du kanskje kan bli når du blir stor.

Du må PRØVE. Først da vet du om du kan greie det. Du har vel ingenting å tape?

Skrevet

Det er ikke så dumt det, du kommer ikke videre ved å sitte og gruble og tenke over hva du skulle ha gjort, hva du kanskje ikke greier å gjøre, hva du kanskje kan bli når du blir stor.

Du må PRØVE. Først da vet du om du kan greie det. Du har vel ingenting å tape?

Igrunn har jeg ingenting å tape, nei. :-)

Gjest segunda
Skrevet

Jeg støtter frosken. Dette er ikke noe som du kan få hjelp til på dol.

Skrevet

Hvis du virkelig bestemmer deg å gå for det, tenker jeg at det kan bli en god erfaring for deg...

Skrevet

Synd å gi opp studiene.Da blir du liksom stående stand by, kommer ikke videre. Å gjøre endringer i livet koster. Tenk hvilket løft du kanskje vil få av å gjennomføre det.Hvis angsten for å ikke lykkes hindrer deg i å prøve, er det veldig trist. Å gjøre sitt beste er godt nok. Håper du finner ut av det.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...