Gå til innhold

Evig influensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kan en influensa vare egentlig? Jeg har vært syk siden lille juleaften. Enda spyr jeg, har feber og føler meg syk.

Kan dette komme av stress? Jeg blir alltid sånn når det skjer noe ekstra, men litt rart da...

Hva gjør jeg med medisinene mine? Jeg spydde i hele natt igjen, beholder ikke mat. Det er da vel ingenting en lege kan gjøre med dette heller?

Jeg er livredd jeg skal få forverret angst og bli sykere psykisk igjen :(

Skrevet

Synes ikke du skal vente så mye lenger før du oppsøker lege. Husker jeg feil hvis jeg mener at du ventet altfor lenge i høst med å oppsøke lege i forbindelse med en lungebetennelse?

Skrevet

Synes ikke du skal vente så mye lenger før du oppsøker lege. Husker jeg feil hvis jeg mener at du ventet altfor lenge i høst med å oppsøke lege i forbindelse med en lungebetennelse?

Du har vel rett i dette... Jeg må reise bort i noen dager nå i begravelse så jeg har ikke tid til å nå fastlegen. Må ta ibux og paracet og håpe dette blir bedre.

Jeg sover dårlig om natta også som følge av lite medisininntak nå. Ikke helt bra dette, men takk for svar :)

Skrevet

Du har vel rett i dette... Jeg må reise bort i noen dager nå i begravelse så jeg har ikke tid til å nå fastlegen. Må ta ibux og paracet og håpe dette blir bedre.

Jeg sover dårlig om natta også som følge av lite medisininntak nå. Ikke helt bra dette, men takk for svar :)

Hvis du får stigende feber og kraftig hoste, så synes jeg du skal finne deg en lege hvor du nå enn oppholder deg.

God bedring mm :-) (Fant liksom ikke ut av hvordan jeg skulle ønske deg lykke til med begravelsen; det er jo ikke akkurat noe som heter "god begravelse!)

Skrevet

Hvis du får stigende feber og kraftig hoste, så synes jeg du skal finne deg en lege hvor du nå enn oppholder deg.

God bedring mm :-) (Fant liksom ikke ut av hvordan jeg skulle ønske deg lykke til med begravelsen; det er jo ikke akkurat noe som heter "god begravelse!)

Takk likevel :-). Begravelsen blir nok trist, men har lagt opp en tur som jeg tror blir bra om denne feberen gir seg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...