Gå til innhold

Våknet opp truseløs i morges:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på opptrapping av Seroquel, Har det mye bedre. Men i morges våknet jeg opp truseløs. Har aldri noen gang tatt av meg trusa i søvne.Husker ikke at jeg har gjort det heller. Må være medisinopptrappingen som gjør meg litt rar i søvne. Spurte mannen min om det var han som hadde benyttet sjangsen mens jeg lå i koma i natt, noe han nektet for. Får vel tro han da, thi-hi;)

Mvh

Skrevet

Det finnes en side hvor du kan melde fra til Legemiddelverket om slike bivirkninger! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det finnes en side hvor du kan melde fra til Legemiddelverket om slike bivirkninger! ;-)

Med vennlig hilsen

Må vel komme under sjeldne bivirkninger det da;) Lurer på hva som skjer i natt;)

Mvh

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er helt omvendt. Jeg hadde blitt rimelig skeptisk hvis jeg våkna med bokser en dag.

Skrevet

Jeg er helt omvendt. Jeg hadde blitt rimelig skeptisk hvis jeg våkna med bokser en dag.

Ble litt overaska ja- Tolker det som bivirkninger nå i opptrappingsfasen. Er jo helt på nett på dagtid.

Mvh

Gjest Elextra
Skrevet

Samme her. Den dagen jeg våkner opp med en bokser i sengen bør jeg virkelig ta tempen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Samme her. Den dagen jeg våkner opp med en bokser i sengen bør jeg virkelig ta tempen.

Mike Tyson har det med å dukke opp i diverse fyllefilmer, så man vet aldri hva som kan skje hvis man drikker nok, men jeg vil tro at det å våkne opp med Tyson er hakket verre enn å våkne opp truseløs uten Mike Tyson. ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Mike Tyson har det med å dukke opp i diverse fyllefilmer, så man vet aldri hva som kan skje hvis man drikker nok, men jeg vil tro at det å våkne opp med Tyson er hakket verre enn å våkne opp truseløs uten Mike Tyson. ;)

''enn å våkne opp truseløs uten Mike Tyson''

Det er stort sett det jeg gjør hver eneste morgen ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

''enn å våkne opp truseløs uten Mike Tyson''

Det er stort sett det jeg gjør hver eneste morgen ;)

Jeg også. :)

Skrevet

Med vennlig hilsen

Ha ha. Kan ikke alle her som bruker serequel melde fra at de har våknet truseløs etter oppstart.... Lurer på hvilke fancy ord de vil bruke til å beskrive dette i Felleskattalogen.

Skrevet

Ha ha. Kan ikke alle her som bruker serequel melde fra at de har våknet truseløs etter oppstart.... Lurer på hvilke fancy ord de vil bruke til å beskrive dette i Felleskattalogen.

Dette bør vi huske 1. april!

:-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg også. :)

*knis*

Morsom tråd, men... Nei - det er mye som ikke lar seg forklare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...