Gå til innhold

NHD: Stjernetegnene viktige i ditt arbeid?

Anbefalte innlegg

Gjest Hovedemnet
Skrevet

Bruker du å lese beskrivelsen av stjernetegn i din behandling av pasienter?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er det viktigste verktøyet i parterapi. Jeg sier f eks: "Fisk og Løve. Ikke sjangs. Vi trenger ikke prøv en gang. Separasjonspapirer kan dere laste ned fra nett" :-)

Gjest Hovedemnet
Skrevet

Det er det viktigste verktøyet i parterapi. Jeg sier f eks: "Fisk og Løve. Ikke sjangs. Vi trenger ikke prøv en gang. Separasjonspapirer kan dere laste ned fra nett" :-)

Ok da vet jeg det. :-)

Skrevet

Du som er så oppdatert på nye studier fra det store utland?

Herregud det er glasskule som er det nye nå altså...

Skrevet

Du som er så oppdatert på nye studier fra det store utland?

Herregud det er glasskule som er det nye nå altså...

glasskule?

Skrevet

Er du vannmann?

Du har ikke tenkt på at det kan være lettere for en pasient å forsone seg med sine problemer og sin skjebne på bakgrunn av stjernetegn og ikke diagnoser?

Det hadde vært lettere for meg å vite at min urolige natur og mine relasjonsproblemer rett og slett skyldes at jeg er skytte og at de bare er sånn! ikke noe arv og mijø, men rett og slett fødselsdato

Vil du ta denne ideen videre ?

;:)

Skrevet

Er du vannmann?

Du har ikke tenkt på at det kan være lettere for en pasient å forsone seg med sine problemer og sin skjebne på bakgrunn av stjernetegn og ikke diagnoser?

Det hadde vært lettere for meg å vite at min urolige natur og mine relasjonsproblemer rett og slett skyldes at jeg er skytte og at de bare er sånn! ikke noe arv og mijø, men rett og slett fødselsdato

Nei, jeg er ikke vannmann, (men seiler).

Skrevet

Ja, eller kaffegrut.

Kaffegrut er fullstendig undervurdert!! :-)

Skrevet

Kaffegrut er fullstendig undervurdert!! :-)

Det er jo mye terapier og opplegg som ikke fungerer så kanskje dette gir like god effekt? Jeg tror det mest effektive er å snakke med noen en har kjemi med, Om de bruker kaffegrut eller tarotkort er ikke så viktig i den sammenhengen.

Skrevet

Nei, jeg er ikke vannmann, (men seiler).

En "vannmann" er formodentlig en meget dårlig seiler? ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er jo mye terapier og opplegg som ikke fungerer så kanskje dette gir like god effekt? Jeg tror det mest effektive er å snakke med noen en har kjemi med, Om de bruker kaffegrut eller tarotkort er ikke så viktig i den sammenhengen.

Ja, og man har sikkert en form for placebo-effekt av slike mtoder også.

Skrevet

Smart fyr! :-)

Eller for å si det på amerikansk Han er en skikkelig "smart ass"...;-)

Ler meg ihjel

Skrevet

LOL det kunne jeg godt tenke meg. Kanskje jeg skulle utdanne meg i rumpeklåing. :)

Hva folk faktisk slipper unna med er helt utrolig

Gjest singularitys
Skrevet

Er du vannmann?

Jeg gjetter på et jordtegn. Steinbukk eller Tyr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...