Gjest Hovedemnet Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Bruker du å lese beskrivelsen av stjernetegn i din behandling av pasienter? 0 Siter
rose23 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Ha ha ha! Det kan du tro mister Nils gjør :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Det er det viktigste verktøyet i parterapi. Jeg sier f eks: "Fisk og Løve. Ikke sjangs. Vi trenger ikke prøv en gang. Separasjonspapirer kan dere laste ned fra nett" :-) 0 Siter
Gjest Hovedemnet Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Det er det viktigste verktøyet i parterapi. Jeg sier f eks: "Fisk og Løve. Ikke sjangs. Vi trenger ikke prøv en gang. Separasjonspapirer kan dere laste ned fra nett" :-) Ok da vet jeg det. :-) 0 Siter
beate1234 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Det er det viktigste verktøyet i parterapi. Jeg sier f eks: "Fisk og Løve. Ikke sjangs. Vi trenger ikke prøv en gang. Separasjonspapirer kan dere laste ned fra nett" :-) Du som er så oppdatert på nye studier fra det store utland? Herregud det er glasskule som er det nye nå altså... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Du som er så oppdatert på nye studier fra det store utland? Herregud det er glasskule som er det nye nå altså... glasskule? 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Det er det viktigste verktøyet i parterapi. Jeg sier f eks: "Fisk og Løve. Ikke sjangs. Vi trenger ikke prøv en gang. Separasjonspapirer kan dere laste ned fra nett" :-) Er du vannmann? Du har ikke tenkt på at det kan være lettere for en pasient å forsone seg med sine problemer og sin skjebne på bakgrunn av stjernetegn og ikke diagnoser? Det hadde vært lettere for meg å vite at min urolige natur og mine relasjonsproblemer rett og slett skyldes at jeg er skytte og at de bare er sånn! ikke noe arv og mijø, men rett og slett fødselsdato Vil du ta denne ideen videre ? ; 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Er du vannmann? Du har ikke tenkt på at det kan være lettere for en pasient å forsone seg med sine problemer og sin skjebne på bakgrunn av stjernetegn og ikke diagnoser? Det hadde vært lettere for meg å vite at min urolige natur og mine relasjonsproblemer rett og slett skyldes at jeg er skytte og at de bare er sånn! ikke noe arv og mijø, men rett og slett fødselsdato Vil du ta denne ideen videre ? ; Nei, jeg er ikke vannmann, (men seiler). 0 Siter
morsan Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Ja, eller kaffegrut. Kaffegrut er fullstendig undervurdert!! :-) 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Kaffegrut er fullstendig undervurdert!! :-) Det er jo mye terapier og opplegg som ikke fungerer så kanskje dette gir like god effekt? Jeg tror det mest effektive er å snakke med noen en har kjemi med, Om de bruker kaffegrut eller tarotkort er ikke så viktig i den sammenhengen. 0 Siter
beate1234 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 glasskule? ok dropp glasskula jeg fant noe mye bedre..... http://www.nettavisen.no/ioslo/article919231.ece Forskning fra tyskland 0 Siter
Sør Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Nei, jeg er ikke vannmann, (men seiler). En "vannmann" er formodentlig en meget dårlig seiler? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Det er jo mye terapier og opplegg som ikke fungerer så kanskje dette gir like god effekt? Jeg tror det mest effektive er å snakke med noen en har kjemi med, Om de bruker kaffegrut eller tarotkort er ikke så viktig i den sammenhengen. Ja, og man har sikkert en form for placebo-effekt av slike mtoder også. 0 Siter
morsan Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 ok dropp glasskula jeg fant noe mye bedre..... http://www.nettavisen.no/ioslo/article919231.ece Forskning fra tyskland Smart fyr! :-) Eller for å si det på amerikansk Han er en skikkelig "smart ass"...;-) 0 Siter
Gjest Hovedemnet Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 ok dropp glasskula jeg fant noe mye bedre..... http://www.nettavisen.no/ioslo/article919231.ece Forskning fra tyskland LOL det kunne jeg godt tenke meg. Kanskje jeg skulle utdanne meg i rumpeklåing. 0 Siter
beate1234 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Smart fyr! :-) Eller for å si det på amerikansk Han er en skikkelig "smart ass"...;-) Ler meg ihjel 0 Siter
beate1234 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 LOL det kunne jeg godt tenke meg. Kanskje jeg skulle utdanne meg i rumpeklåing. Hva folk faktisk slipper unna med er helt utrolig 0 Siter
Gjest singularitys Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Er du vannmann? Du har ikke tenkt på at det kan være lettere for en pasient å forsone seg med sine problemer og sin skjebne på bakgrunn av stjernetegn og ikke diagnoser? Det hadde vært lettere for meg å vite at min urolige natur og mine relasjonsproblemer rett og slett skyldes at jeg er skytte og at de bare er sånn! ikke noe arv og mijø, men rett og slett fødselsdato Vil du ta denne ideen videre ? ; Jeg gjetter på et jordtegn. Steinbukk eller Tyr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.