Gjest ????merkelige Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 er jeg syk i hode fordi jeg har psykisk sykdom 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Ja, strengt tatt er du det :-). Psykisk sykdom sitter i hjernen, og den er som kjent inne i hodet. 0 Siter
Gjest ????merkelige Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Ja, strengt tatt er du det :-). Psykisk sykdom sitter i hjernen, og den er som kjent inne i hodet. hva kaller du det til pasientene da 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 hva kaller du det til pasientene da galskap ? ;-D 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 hva kaller du det til pasientene da Jeg kaller det psykisk sykdom. Vi diskuterer meget sjelden hvor i kroppen lidelsen har sitt utgangspunkt. Det regner jeg med at de fleste vet på tross av et favorittsitat jeg har fra psykologiprofessor Kirsten Rasmussen: "Jeg synes det er påfallende hvor ofte jeg må minne psykologer og leger på det faktum at det er en sammenheng mellom psyken og hjernen." 0 Siter
Gjest ????merkelige Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Jeg kaller det psykisk sykdom. Vi diskuterer meget sjelden hvor i kroppen lidelsen har sitt utgangspunkt. Det regner jeg med at de fleste vet på tross av et favorittsitat jeg har fra psykologiprofessor Kirsten Rasmussen: "Jeg synes det er påfallende hvor ofte jeg må minne psykologer og leger på det faktum at det er en sammenheng mellom psyken og hjernen." er jeg mindre værd når jeg er syk i hode da.... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 er jeg mindre værd når jeg er syk i hode da.... Nei, du er verken mer eller mindre verdt fordi du er syk. Verdin har heller ingenting med hvor i kroppen sykdommen sitter. 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 er jeg mindre værd når jeg er syk i hode da.... Hva gjør at du stiller et slikt spørsmål? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Nei, du er verken mer eller mindre verdt fordi du er syk. Verdin har heller ingenting med hvor i kroppen sykdommen sitter. Jeg lurer på om den som har mottatt behandling for et sykt hode egentlig blir bedre enn andre? Det går jo mange der ute som aldri har fått en slik behandling...? 0 Siter
beate1234 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 er jeg mindre værd når jeg er syk i hode da.... nei overhode ikke ... nei men alvorlig talt man måler ikke menneskeverd etter hvor dem har vondt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.