Gå til innhold

Vil aldri få meg en kjæreste

Gjest Enslig 4ever

Anbefalte innlegg

Gjest Enslig 4ever

Nesten 40 nå, og som jeg alltid har vært, fremdeles singel. Jeg er en taper i kvinners øyne. Jeg er nesten 1.90 høy, men det hjelper ikke. Jeg kommer til å dø ensom.

Hvem vil ha en med en så brokete fortid som jeg har. Trygd trygd trygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest segunda

Det er en del kvinner som har trygd også. Livet er ikke over og ingen grunn til å bestemme det ene eller det andre. Hva gjør du selv til å skaffe deg en kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Et bitte lite håp

Du er ikke helt alene om å være i en slik situasjon :o)...hvis det er en slags trøst.

Jeg er over 40 er singel og har ikke hatt en ordentlig kjæreste.

Savner det å være to. Har i mange år sett meg om etter en mann. Har forsøkt div. singel-på-jakt-aktiviteter; DNT-turer, singeldans og nett-datning. Hva skal til? Jeg mangler kanskje noe vesentlig, noe jeg ikke vet hva er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Få kvinner synes det er tiltrekkende med menn som ser på seg selv som en taper, dessverre. Forsøk å jobbe med synet på deg selv, det finnes temmelig sikkert mer ved deg enn at du er trygdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...