Gjest Enslig 4ever Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Nesten 40 nå, og som jeg alltid har vært, fremdeles singel. Jeg er en taper i kvinners øyne. Jeg er nesten 1.90 høy, men det hjelper ikke. Jeg kommer til å dø ensom. Hvem vil ha en med en så brokete fortid som jeg har. Trygd trygd trygd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det er en del kvinner som har trygd også. Livet er ikke over og ingen grunn til å bestemme det ene eller det andre. Hva gjør du selv til å skaffe deg en kjæreste? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Et bitte lite håp Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du er ikke helt alene om å være i en slik situasjon )...hvis det er en slags trøst. Jeg er over 40 er singel og har ikke hatt en ordentlig kjæreste. Savner det å være to. Har i mange år sett meg om etter en mann. Har forsøkt div. singel-på-jakt-aktiviteter; DNT-turer, singeldans og nett-datning. Hva skal til? Jeg mangler kanskje noe vesentlig, noe jeg ikke vet hva er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har du ikke annen "brokethet" enn trygd, bør det ikke mangle på damer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Størrelsen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 ''Jeg er nesten 1.90 høy'' Jeg velger aldri menn ut ifra størrelsen...hvis det er en trøst... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Få kvinner synes det er tiltrekkende med menn som ser på seg selv som en taper, dessverre. Forsøk å jobbe med synet på deg selv, det finnes temmelig sikkert mer ved deg enn at du er trygdet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.