Kolesjanka Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Dette var interessant. Beregnet av hva jeg har tjent opp til nå, ville jeg få 175 000,- pr. år om jeg pensjonerer meg v/67 år. Heldigvis er det endel år til. Det var også artig å se hva jeg har tjent pr. år helt siden jeg var 17 :-) https://applikasjoner.nav.no/dinpensjon/pselv/tilleggsfunksjonalitet/innlogging.jsf?execution=e1s1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg får 150.000 i året hvis jeg ikke tjener mer enn jeg gjør nå hvert år frem til jeg er 67 år. Jeg håper for guds skyld jeg vil gjøre det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg får 150.000 i året hvis jeg ikke tjener mer enn jeg gjør nå hvert år frem til jeg er 67 år. Jeg håper for guds skyld jeg vil gjøre det. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men antar at du er noe under 67 år. Du vil derfor ha noe mer pensjonsgivende inntekt i årene fremover som vil øke pensjonen din;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men antar at du er noe under 67 år. Du vil derfor ha noe mer pensjonsgivende inntekt i årene fremover som vil øke pensjonen din;-) Jeg har en 27 år igjen å arbeide (når jeg begynner igjen) så da vil den stige litt da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har en 27 år igjen å arbeide (når jeg begynner igjen) så da vil den stige litt da. Du har antageligvis en inntekt hvis du ikke er hjemmeværende og blir forsørget av din mann da? Den vil stige på 27 år;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.