DOLemannen Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Hvor stor andel av ens musikksmak forårsakes av kulturelle/sosiologiske aspekt? F.eks, noen liker ikke danseband fordi de anser seg selv for ikke å ville være "harry". 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Eller vi liker ikke danseband fordi stilen forårsaker enorme fysiske og psykiske lidelser. Men jeg tror kulturen har noe å si. Hvis du f.eks. vokser opp i et dansebandmiljø, er nok sannsynligheten større for at du begynner å høre på dansebandmusikk enn at ... ja, nå skulle jeg skrive jeg, men jeg vokste jo faen meg opp med dritten, så der forsvant poenget mitt. Herregud. Dette må jeg ha fortrengt. Ny konklusjon: Hvis du vokser opp med dansebandmusikk utvikler du noe som fort kan minne om hat mot hele genren, og du gjør sannsynligvis opprør i tiårsalderen ved å begynne å spille Slayer veldig høyt. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Skrevet 4. januar 2011 Eller vi liker ikke danseband fordi stilen forårsaker enorme fysiske og psykiske lidelser. Men jeg tror kulturen har noe å si. Hvis du f.eks. vokser opp i et dansebandmiljø, er nok sannsynligheten større for at du begynner å høre på dansebandmusikk enn at ... ja, nå skulle jeg skrive jeg, men jeg vokste jo faen meg opp med dritten, så der forsvant poenget mitt. Herregud. Dette må jeg ha fortrengt. Ny konklusjon: Hvis du vokser opp med dansebandmusikk utvikler du noe som fort kan minne om hat mot hele genren, og du gjør sannsynligvis opprør i tiårsalderen ved å begynne å spille Slayer veldig høyt. Hehe... jeg tror ditt indre barn må like Ole Ivars... ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Hehe... jeg tror ditt indre barn må like Ole Ivars... ;-) Faren for å finne ut noe sånt hvis man f.eks. begynner å grave i sin egen psyke, er nok til stede, noe som er en god grunn til ikke å grave for dypt. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Skrevet 4. januar 2011 Faren for å finne ut noe sånt hvis man f.eks. begynner å grave i sin egen psyke, er nok til stede, noe som er en god grunn til ikke å grave for dypt. Hehe, ja, det er ikke sikkert man vil like det man finner. ;-) (Forresten tror jeg det ligger et udyr dypt der nede, i alle av oss...) 0 Siter
Gjest bungijumping Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Jeg tror ikke det har så mye å si. Jeg liker svartmetall og dødsmetall. De fleste som liker stilen er dog vanlige mennesker. Selv om jeg er en trygdet schizofren. 0 Siter
beate1234 Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Når noen foretrekker danseband må vi nok vurdere en somatisk årsaksammenheng, da disse personene mest trolig er døve. 0 Siter
Gjest vivd Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Jeg tror ikke det har så mye å si. Jeg liker svartmetall og dødsmetall. De fleste som liker stilen er dog vanlige mennesker. Selv om jeg er en trygdet schizofren. Jeg tror jeg hadde blitt alvorlig sinnslidende hvis jeg måtte høre på metal eller danseband. Men det er nå meg. Hører på annen type musikk som sikkert ville drive mange andre til vanvidd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.