Gjest Beige Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg la inn et innlegg i går om selvmordsbombere. Når jeg nå skal sjekke om jeg har fått svar, er hele tråden borte. Hva har skjedd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moderator Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Den ble slettet fordi to av våre brukere ikke klarer å holde seg på hver sin side av sandkassen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Den ble slettet fordi to av våre brukere ikke klarer å holde seg på hver sin side av sandkassen. Kan dere ikke opprette et delforum som heter "Sandkassen", der innleggene ikke kommer opp under "100 nyeste"? Da kan de som vil leke med hverandre uten å plage andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kan dere ikke opprette et delforum som heter "Sandkassen", der innleggene ikke kommer opp under "100 nyeste"? Da kan de som vil leke med hverandre uten å plage andre. God idé. Det er jo bare å gjenåpne det gamle livssynsforumet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg syns problemstillinga di angående sjølmordsbombere er interessant, og den kunne gitt en fruktbar meiningsutveksling. Men det er tydeligvis ikke mulig på DOL, for nå er tråden sletta for andre gang på ett døgn.... Synd at enkelte ikke kan føre en saklig debatt i viktige spørsmål :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Den ble slettet fordi to av våre brukere ikke klarer å holde seg på hver sin side av sandkassen. Mitt forslag er at "Sør" og "Nord og ned" utveksler msn-adresser med hverandre. Så kan "Sør" spy ut gjentagelsene sine og "Nord og ned" spy ut skrivefeilene sine uten fare for at det kommer noen voksne og stopper dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mitt forslag er at "Sør" og "Nord og ned" utveksler msn-adresser med hverandre. Så kan "Sør" spy ut gjentagelsene sine og "Nord og ned" spy ut skrivefeilene sine uten fare for at det kommer noen voksne og stopper dem. Et godt forslag, men jeg tror ikke det er nødvendig, og jeg tror vi er lurt. Sør og Morsk er sannsynligvis sengepartnere, og de bruker dol som arena fordi begge har sett på Sex og Singelliv at make-up-sex er greia, og denne make-up-sexen har de nå fått så sansen for at de gyver løs på hverandre her inne hver eneste kveld før de møtes og får svetta det ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mitt forslag er at "Sør" og "Nord og ned" utveksler msn-adresser med hverandre. Så kan "Sør" spy ut gjentagelsene sine og "Nord og ned" spy ut skrivefeilene sine uten fare for at det kommer noen voksne og stopper dem. Siden hele poenget er å få oppmerksomhet fra voksne, så vil de neppe gå for den løsningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Et godt forslag, men jeg tror ikke det er nødvendig, og jeg tror vi er lurt. Sør og Morsk er sannsynligvis sengepartnere, og de bruker dol som arena fordi begge har sett på Sex og Singelliv at make-up-sex er greia, og denne make-up-sexen har de nå fått så sansen for at de gyver løs på hverandre her inne hver eneste kveld før de møtes og får svetta det ut. Ahhh, at ikke jeg så det åpenbare.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andegakk Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Oj, her var det tynnet ut... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.