Gå til innhold

Vorter

Anbefalte innlegg

Gjest - maalin
Skrevet

Hei! Jeg har vært plaget av vorter under føttene i et par år nå. Jeg er snart 18 og har hvertfall hatt dem siden jeg var 13 - 14. Jeg syntes dette er svært ubehagelig og er flau over å gå uten sokker. Nå for ca 3 - 4 måneder siden gikk jeg til en hudlege og fikk skjært bort alle der og da. Dette var SVÆRT smertefullt og INGEN av vortene forsvant, de er fortsatt der, akkurat som ingenting har skjedd. Og jeg har virkelig prøvd alt annet! Det er vel kanskje 10 vorter til sammen på begge føttene. Det mitt spørsmål er, er om det finnes noen lege som ville lagt meg i narkose å fått fjernet disse? Eller blir dette for teit? Takk!

Skrevet

Fotvorter kan være ganske gjenstridige, men det går an å bli kvitt dem. Jeg fikk frosset mine hos legen. Noen dager etter, kjørte jeg på med Verucid to ganger daglig i noen uker. Det ble blemmer og greier, men til slutt ble de borte. Det var ikke så veldig vondt. Verucid alene syns jeg ikke er effektivt, men sammen med frysing hos lege, gikk det greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...