Gå til innhold

NHD:tillegg av wellbutrin

Anbefalte innlegg

Gjest zoloft oh wellbutrin
Skrevet

Jeg har gått på zoloft 150 mg i nærmere tre måneder nå, og en periode syntes jeg at jeg var riktig så bra, men etter jul har det vært tungt igjen. Jeg vurderer sterkt tillegg med wellbutrin nå, men lurer på hvordan dette kan gjøres. Kan jeg bare starte opp med 150 mg wellbutrin, eller bør Jeg gå litt ned på zoloftdosen først eller samtidig?

Gjest zoloft og wellbutrin
Skrevet

Ps! Jeg klarer ikke å komme meg høyere opp i dose enn 150 mg zoloft.

Og; En annen ting jeg ønsker veldig en kommentar på, da hverken lege eller psykiater jeg har vært hos kunne si noe fornuftig om det, er følgende; Jeg har ved noen anledninger brukt nobligan 50 mg mot smerter. Jeg oppdaget ganske raskt at den mest av alt hjalp mot depresjonen jeg fikk utløst etter sobrilkutten. 1 nobligan, og jeg var på bena. 2 stk og jeg hadde en ganke grei dag. Dette er slik uten unntak, og omgivelsene merker også godt forskjellen. Faren for selvmedisinering mot depresjon hadde vært stor, men jeg har ikke tilgang til mye nobligan, og vet de ikke skal kombineres med zoloft. Nettopp fordi de har den serotonerge effekten. Det var nobligan som ble årsaken til at jeg begynte på zoloft. Når jeg fikk så god effekt av denne, ble det på en måte åpenbart at jeg burde prøve et ssri. Jeg snakker ikke om opiodeffekten, for jeg har ikke samme effekten av p. forte, bare så det er klart. Psykiateren jeg var hos sa han ikke kunne noe om nobligan..

Fortsatt er det slik at jeg blir bedre ved å ta en nobligan. Hva kan jeg gjøre for å få den samme effekten ved en mer riktig medisinering? Jeg blir veldig dårlig ved å høyne dosen på zoloft. Så kan det hjelpe med wellbutrin? Eller burde jeg heller gå på to ssri for høyere effekt på det serotonerge systemet?

Jeg er møkk lei av dette. Jeg kjemper så hardt for et bedre liv, og trenger rett medisinering. Jeg må i hvert fall prøve det som fornuftig prøves kan.

Jeg håper på svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...