tuppada Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen som vet om en kan få skikkelig nedtur av å slutte brått på zopiclon og gå over på stilnoct? Har hatt ett helvette etter at jeg gikk over, har vart i 4 dager.. tenker rare tanker, får helt angst av å tenke på å møte folk, gråter mye mer enn før. Går på cipralex og efexor også...Men de er jo samme dose som før. Nå har jeg vært så bra så lenge, og dette er virkelig ille. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there-done that Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ja, det kan du få om du er avhengig av imovane. Nå spørs det hvilken dose du går på også, men de trenger ikke tilsvare hverandre. Det høres ut som abstinens. Kanskje du burde prøve noe som ikke er avhengighetsskapende? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppada Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Ja, det kan du få om du er avhengig av imovane. Nå spørs det hvilken dose du går på også, men de trenger ikke tilsvare hverandre. Det høres ut som abstinens. Kanskje du burde prøve noe som ikke er avhengighetsskapende? ja, jeg burde det... Men det er i en overgangsfase. Føler meg skikkelig uttafor. Utrolig hvor mye tabletter kan fuck med hodet ditt... Det lønner seg kanskje å trappe ned på de,ikke slutte brått. Kan det ha vært at jeg ikke tåler stilnoct? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.