Gå til innhold

Trenger muuuligens litt fornuft?

Anbefalte innlegg

Gjest Svarttrost_frk KlarBipolar
Skrevet

Er jeg hyper eller? ;P

Haha, sovet minimalt siste fire døgn (tot 6timer) uten å ha vært høyt oppe, bare umulig å sovne. Og i dag - kaBOM! Fantastisk! Det er så utrolig deilig å ha det slik, har hatt SÅ lite energi siste uka, ikke klart å prestere på jobb engang. Og nå er jeg bare k.l.a.r.

SÅ - dilemma:

1. tar jeg ikke ekstra sovemed. i kveld blir det trolig ingen søvn, men jeg kan fungere som ei kule i morgen.

2. tar jeg ekstra med. blir det søvn, men jeg er ødelagt i morgen, uten evne til noe som helst. Det er SÅ frustrerende!!!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du bør ta sovemedisin og få tilbake søvnrytmen.

Gjest Svarttrost_frk KlarBipolar
Skrevet

Du bør ta sovemedisin og få tilbake søvnrytmen.

Leser hva du skriver, men jeg MÅ få gjort noe på jobb i morgen, har ikke fått gjort noenting der så langt i år, får kjempedårlig samvittighet!!! Og jeg bare hater å føle meg sløv, så jeg vil egentlig ikke sove!

Skal prøve å dytte fornuft inn i topplokket i løpet av kvelden :D

Får i hvert fall vaska gulvene her :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...