Gjest Svarttrost_frk KlarBipolar Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Er jeg hyper eller? ;P Haha, sovet minimalt siste fire døgn (tot 6timer) uten å ha vært høyt oppe, bare umulig å sovne. Og i dag - kaBOM! Fantastisk! Det er så utrolig deilig å ha det slik, har hatt SÅ lite energi siste uka, ikke klart å prestere på jobb engang. Og nå er jeg bare k.l.a.r. SÅ - dilemma: 1. tar jeg ikke ekstra sovemed. i kveld blir det trolig ingen søvn, men jeg kan fungere som ei kule i morgen. 2. tar jeg ekstra med. blir det søvn, men jeg er ødelagt i morgen, uten evne til noe som helst. Det er SÅ frustrerende!!! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Du bør ta sovemedisin og få tilbake søvnrytmen. 0 Siter
Gjest Svarttrost_frk KlarBipolar Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Du bør ta sovemedisin og få tilbake søvnrytmen. Leser hva du skriver, men jeg MÅ få gjort noe på jobb i morgen, har ikke fått gjort noenting der så langt i år, får kjempedårlig samvittighet!!! Og jeg bare hater å føle meg sløv, så jeg vil egentlig ikke sove! Skal prøve å dytte fornuft inn i topplokket i løpet av kvelden Får i hvert fall vaska gulvene her 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.