Gå til innhold

Snømareritt

EnolaGay

Anbefalte innlegg

Ja godtfolk. Det snør. I fjor høst kjøpte vi en flunkende ny brannbilrød snøfres med ni hester. Den virket ikke... så vi måket hele tunet og hele veien for hånd, igjen. Søttiende sesong på rad. Og vi bor i et snøhøl. *sukker*

Vi leverte fresen tilbake til mannen for reparasjon sist i april i år. Etter søtti purringer ble den ENDELIG levert tilbake sist i november!

I går kom snøen. Og det laaaaver ned. I dag skulle vi teste fresen. Og gjett hva; den virker fortsatt ikke!! Akkurat det samme som var feil sist er fortsatt feil, og antakelig et par ting til. Jeg har ringt mannen, han skulle ringe opp i morgen tidlig.

Jeg føler meg lurt! Jeg vil ha pengene mine tilbake! Kan jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke om du har krav på pengene igjen, men jeg hadde prøvd i alle fall.

Føler virkelig med deg!

I dag føler jeg litt med meg selv og faktisk... vi våknet til 30cm nysnø type tung våt. Og det snør enda.. Det er egentlig ikke så mye jobben, jeg liker å lee meg. Men det er så forbanna upraktisk fordi jeg ikke greier å måke sånn at man unngår hauger på ugreie steder. At det blir smalere vei og at det blir sporete.

Tunet er så stort! Affff... *henter mot*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i hvertfall prøvd og det med sinne :) Hva pokker skal man med en snøfreser som ikke virker når det trengs?

Ikke så grei kar som mannen min påstod. Fordi han har vært lur og sag jaaaada ikke noe problem, hver gang jeg har mast ham ned fpr å purre på dem. Så da skal de hente den og reparere igjen.

Så da sitter jeg her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...