Gjest Aaaarrrg Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 For en bortskjemt drittunge. :-) Bank i bordet, jeg har aldri opplevd sånn oppførsel på mine i butikken, de har aldri lagt seg ned på gulvet, fått raserianfall el.l. i en butikk. Synes så synd på de foreldre som opplever det, er glad det ikke er mine unger mens det står på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 For en bortskjemt drittunge. :-) Bank i bordet, jeg har aldri opplevd sånn oppførsel på mine i butikken, de har aldri lagt seg ned på gulvet, fått raserianfall el.l. i en butikk. Synes så synd på de foreldre som opplever det, er glad det ikke er mine unger mens det står på. Haha! Sønnen fikk et nesten like ille tantrum en gang fordi han ville ha et eller annet han ikke fikk. Jeg sa at jeg gikk for å betale, og at han fikk komme etter når han var ferdig med å hyle. Litt risikabelt da, det kunne fort blitt dyrt hvis han hadde gått virkelig bananas. Sånt gidder jeg ikke, og det vet han. Han har aldri siden prøvd seg på slike stunts i butikken. Jeg tenker at den viljen og staheten hans vil komme godt med seinere i livet;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Haha! Sønnen fikk et nesten like ille tantrum en gang fordi han ville ha et eller annet han ikke fikk. Jeg sa at jeg gikk for å betale, og at han fikk komme etter når han var ferdig med å hyle. Litt risikabelt da, det kunne fort blitt dyrt hvis han hadde gått virkelig bananas. Sånt gidder jeg ikke, og det vet han. Han har aldri siden prøvd seg på slike stunts i butikken. Jeg tenker at den viljen og staheten hans vil komme godt med seinere i livet;) Du gjorde helt rett og jeg får helt vondt inni meg når/hvis jeg ser foreldre som gir etter for sånt. Det er så utrolig synd for ungens videre liv og lære. Jeg har lyst til å gå bort til foreldre som står i mot og bare rose dem. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Du gjorde helt rett og jeg får helt vondt inni meg når/hvis jeg ser foreldre som gir etter for sånt. Det er så utrolig synd for ungens videre liv og lære. Jeg har lyst til å gå bort til foreldre som står i mot og bare rose dem. :-) Jeg føler med dem jeg også. Det er ikke bare enkelt å stå imot når folk sender deg rasende blikk etter fem sekunder med hyling. Folk tåler ikke særlig mye av slikt. Jeg forstår jo dem også, det er ikke det, men hvordan skal man få dressert ungene hvis de aldri skal få være med på steder der andre ferdes? Jeg merker at jeg har atskillig mer overbærehet med trasseunger og deres rødmende og svette foreldre etter at jeg ble mor selv:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg føler med dem jeg også. Det er ikke bare enkelt å stå imot når folk sender deg rasende blikk etter fem sekunder med hyling. Folk tåler ikke særlig mye av slikt. Jeg forstår jo dem også, det er ikke det, men hvordan skal man få dressert ungene hvis de aldri skal få være med på steder der andre ferdes? Jeg merker at jeg har atskillig mer overbærehet med trasseunger og deres rødmende og svette foreldre etter at jeg ble mor selv:) Ja, man får en annen forståelse for sånt når man er mor selv. Men på den annen side så får jeg litt fnatt av sånt igjen nå, særlig hvis jeg ser foreldre som gir etter. Det er litt fordi jeg er ferdig med veldig småunger selv og er glad for det. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det blir folk av alle (eller de fleste da) Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Stakkar! hehe... Jeg har hatt en trassunge og en medgjørlig unge. Trassutgaven fikk et kick i butikken en gang, hyl og grin for at han ikke fikk det han ville. Heldigvis torde jeg stå løpet ut, igjennom kassa med hylende unge. Jeg bare sa at det får du ikke, det nytter ikke grine. Og det nyttet heller ikke. Han grein så han ikke hørte at jeg lavmælt unnskyldte meg overfor de andre kundene, forklarte situasjonen. Folk ble jo bare lattermilde til slutt, for han var nærmest litt søt som han holdt på. Han var litt sånn som liten at han ikke skulle gi seg når han hadde publikum, skulle liksom ikke 'tape', så han holdt på til vi var i bilen. Ingen ble sinte i butikken heldigvis. Og det var eneste og siste gangen min sjarmerende trassunge hylte og bar seg i butikken. Vi har ledd godt av det nå som han er voksen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis35 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 oj da hihi..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 De gangene noen av mine unger har prøvd seg på denslags hyling i butikken, har jeg tatt dem under armen og bært dem ut av butikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 De gangene noen av mine unger har prøvd seg på denslags hyling i butikken, har jeg tatt dem under armen og bært dem ut av butikken. Jeg gidder ikke se videosnutten, men hvis det er for reklame i butikken kunne du jo vurdert å gå ut fra butikken, og styrt ungene mot butikkpersonalet! ;-) med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 De gangene noen av mine unger har prøvd seg på denslags hyling i butikken, har jeg tatt dem under armen og bært dem ut av butikken. Da mitt barn forsøkte den taktikken i nærbutikken, så forlot jeg butikken;) H*n forsøkte aldri igjen;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg gidder ikke se videosnutten, men hvis det er for reklame i butikken kunne du jo vurdert å gå ut fra butikken, og styrt ungene mot butikkpersonalet! ;-) med vennlig hilsen Det er en unge som utagerer og hyler fordi han ikke får det han vil i butikken. Sånt er slitsomt, men ikke akkurat noe dilemma å håndtere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Da mitt barn forsøkte den taktikken i nærbutikken, så forlot jeg butikken;) H*n forsøkte aldri igjen;) Det har blitt med noen spede forsøk med mine også - de skjønte raskt at sånt ikke lønte seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aaaarrg Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 De gangene noen av mine unger har prøvd seg på denslags hyling i butikken, har jeg tatt dem under armen og bært dem ut av butikken. Bra! Det er eneste måten å lære de på at oppførselen er uakseptabel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.