Gå til innhold

Influensasesong

Gjest Gåten

Anbefalte innlegg

Gjest Gåten

Er det svineinfluensa i år og?

Tror jeg hadde det i fjord, men har nå feber og muskelsmerter + vondt i halsen. En får ikke det to ganger vel?

Er ikke så slapp som sist nå, håper det går fort over. Varte 14 dager i fjord :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gåten

Det er både svineinfluensa og sesonginfluensa i omløp.

Vaksinen dekker begge.

Med vennlig hilsen

Sikkert sesonginfluensa jeg har fått da. Samboeren min har ligget siden sist lørdag, er ikke så dårlig ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vet d :D

Jeg håper det ikke var i fjorden, stakkars fisk... men du hadde det vel i fjor regner jeg med ;-)

Hvis det er samme viruset er du immun, men det de frytker er jo at viruset muterer, da vil du ikke ha samme motstandskraften.

Det finnes utallige influensa- og forkjølelsesvirus, så selv om du nettopp har vært forkjølet kan du bli smittet av et nytt virus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gåten

Jeg håper det ikke var i fjorden, stakkars fisk... men du hadde det vel i fjor regner jeg med ;-)

Hvis det er samme viruset er du immun, men det de frytker er jo at viruset muterer, da vil du ikke ha samme motstandskraften.

Det finnes utallige influensa- og forkjølelsesvirus, så selv om du nettopp har vært forkjølet kan du bli smittet av et nytt virus.

Kan visst ikke skrive jeg..mente i fjor ja..

Får bare satse på at det går over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gåten

Jepp. Bare å holde på hatten og sprite hender. Nå braker det løs.

Uff...

Tenker på alle små barn, som ikke kan si hvordan de har det. Men det går vel bra med dem og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...