Gå til innhold

Does this make any sense?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fysiske symptomer JEG opplever når jeg er på vei inn i en angst/depressiv periode opptrer på samme "mood-level" når jeg er på tur ut av en angst/depressiv periode?

Jeg får alltid en rekke forskjellige symptomer når jeg går inn i en dårlig periode. De forskjellige fysiske symptomer kan være vondt i nakke, migreneanfall, økt leamus etc. Jeg mener nå å være sikker på at disse symtomene inntrer på et visst nivå jeg ligger på mentalt, for de kommer tilbake i motsatt rekkefølge når jeg begynner å bli bedre.

Kan dette være en riktig observasjon? Noen andre som tenker på slike merkelige ting:)?

Skrevet

'' Noen andre som tenker på slike merkelige ting:)?''

Nei.

Skrevet

'' Noen andre som tenker på slike merkelige ting:)?''

Nei.

EN god regel hadde de i Forsvaret, dersom du ikke har noe å si, hold kjeft:)

Vet ikke hvorfor du føler behov for å svare som du gjorde nå, men ser for meg kaotiske tilstander om alle her skulle begynne å skrive innlegg for å forklare at de ikke har noe å si..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...