Svimern Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 De fysiske symptomer JEG opplever når jeg er på vei inn i en angst/depressiv periode opptrer på samme "mood-level" når jeg er på tur ut av en angst/depressiv periode? Jeg får alltid en rekke forskjellige symptomer når jeg går inn i en dårlig periode. De forskjellige fysiske symptomer kan være vondt i nakke, migreneanfall, økt leamus etc. Jeg mener nå å være sikker på at disse symtomene inntrer på et visst nivå jeg ligger på mentalt, for de kommer tilbake i motsatt rekkefølge når jeg begynner å bli bedre. Kan dette være en riktig observasjon? Noen andre som tenker på slike merkelige ting:)? 0 Siter
cathlin Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 '' Noen andre som tenker på slike merkelige ting:)?'' Nei. 0 Siter
Svimern Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Skrevet 6. januar 2011 '' Noen andre som tenker på slike merkelige ting:)?'' Nei. EN god regel hadde de i Forsvaret, dersom du ikke har noe å si, hold kjeft:) Vet ikke hvorfor du føler behov for å svare som du gjorde nå, men ser for meg kaotiske tilstander om alle her skulle begynne å skrive innlegg for å forklare at de ikke har noe å si.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.