Gå til innhold

Gratis ringelyder på iphone?

Gjest lettere idiot

Anbefalte innlegg

Gjest lettere idiot

Jeg blir gal av de dårlige ringelydene, og alarmringelydene.

Hvordan få tak i lyder som ikke koster noe? Finnes gratis-apps? Forklar en desperat sjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan legge inn dine egne sanger fra iTunes til iPhone. Så laster du ned en app som heter Dring. Med denne kan du lage om favorittsangene dine til 40 sek lange ringelyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Denne er fryktelig enkel.

http://audiko.net/

Etter at du har laget ringelyden laster du den bare inn i Itunes. Da legger den seg under "ringetoner".

Hvis ikke koster Dring, som jeg ser nevnt under, 6 kroner. Jeg lastet ned den, men har ikke brukt den ennå. Den ser enkel ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare ringelydene du kan endre, ikke meldingslydene og alarmlydene. På de to sistnevnte må du bruke de som ligger på telefonen. Om du ikke jailbreaker telefonen da, da kan du visst kose deg fritt med det meste.

Og tidligere i alle fall var 40 sekunder for langt til en ringetone, mulig det er endret i nyere oppdateringer av iOS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det er bare ringelydene du kan endre, ikke meldingslydene og alarmlydene. På de to sistnevnte må du bruke de som ligger på telefonen. Om du ikke jailbreaker telefonen da, da kan du visst kose deg fritt med det meste.

Og tidligere i alle fall var 40 sekunder for langt til en ringetone, mulig det er endret i nyere oppdateringer av iOS.

Men når det gjelder alarmer kan man laste ned en annen klokke, og få hauger av lyder. Problemet er at de andre alarmene ikke er like fancy som den medfølgende (så lenge den funker, da, sånn mht til årsskifte, sommer-/vintertid, osv).

Synes selv den som heter "Alarm" fungerer utmerket til vekking. Den er tilstrekkelig jævlig med sin uling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når det gjelder alarmer kan man laste ned en annen klokke, og få hauger av lyder. Problemet er at de andre alarmene ikke er like fancy som den medfølgende (så lenge den funker, da, sånn mht til årsskifte, sommer-/vintertid, osv).

Synes selv den som heter "Alarm" fungerer utmerket til vekking. Den er tilstrekkelig jævlig med sin uling. :)

Joda, finnes apps for det meste, men jeg syns den innebygde alarmen er ok - når det ikke er overgang mellom vintertid/sommertid eller nyttår. Et fenomen som var ikke-eksisterende for iOS 4, så gudene vet hva de surrer med. Forsov med i oktober, ja ...

Selv har jeg vel prøvd de fleste innebygde alarmlydene, og har også kommet til at den som heter Alarm er den som fungerer best siden den er så inn i hampen grim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Joda, finnes apps for det meste, men jeg syns den innebygde alarmen er ok - når det ikke er overgang mellom vintertid/sommertid eller nyttår. Et fenomen som var ikke-eksisterende for iOS 4, så gudene vet hva de surrer med. Forsov med i oktober, ja ...

Selv har jeg vel prøvd de fleste innebygde alarmlydene, og har også kommet til at den som heter Alarm er den som fungerer best siden den er så inn i hampen grim.

Jeg hadde tidligere en nedlastet bilalarm (på min gamle SE), og den var av samme jævlige typen. Jeg trenger en grim jævel når jeg skal våkne, og var glad da jeg så at Apple også har forstått behovet for å legge med en sånn.

Ja, den innebygde er veldig god, og jeg antar de har fått nok pepper nå til at de fikser problemet en gang for alle ved neste oppgradering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tidligere en nedlastet bilalarm (på min gamle SE), og den var av samme jævlige typen. Jeg trenger en grim jævel når jeg skal våkne, og var glad da jeg så at Apple også har forstått behovet for å legge med en sånn.

Ja, den innebygde er veldig god, og jeg antar de har fått nok pepper nå til at de fikser problemet en gang for alle ved neste oppgradering.

Vi får i alle fall håpe de har fått nok pepper til å skjønne hva de bør gjøre. Det er uansett et interessant fenomen i og med at gjetakende alarm fungerte 1. januar, men ikke enkeltalarm - mens det var den gjentakende typen som gikk kruken i oktober. Og i oktober fungerte alarmen, den ble bare en time feil. Så egentlig virker det som to separate problemer. Fascinerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettere idiot

Step by step: hvordan skifter jeg alarm-ringtone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

''Jeg trenger en grim jævel når jeg skal våkne, og var glad da jeg så at Apple også har forstått behovet for å legge med en sånn.''

Samme her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Step by step: hvordan skifter jeg alarm-ringtone?

Velg klokka, legg til alarm (+), og trykk på "lyd". Da kan du velge ulike alarmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg klokka, legg til alarm (+), og trykk på "lyd". Da kan du velge ulike alarmer.

Eller du kan velge Rediger om du har en alarm allerede som du vil endre lyden på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Eller du kan velge Rediger om du har en alarm allerede som du vil endre lyden på.

Jepp.

Og den du velger legger seg visst som standard. Dvs - du kan sikkert veldige ulike ved å redigere ulike. Vil jeg tro.

Jeg synes de andre medfølgende er søppel, og jeg tror ikke jeg hadde våknet av andre enn "Alarm". Den er til gjengjeld fin.

Jeg ser det finnes noen klokker for folk som trenger virkelig psykoalarmer i appstore, men jeg har ikke forsøkt disse. Antar de er ille. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...