Gjest -mp3 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det er kaldt og det blåser jævelvind! Da tenker jeg på grytemat - sånn som står og puttrer hele dagen - og kan spises over flere dager til gryta er tom. Varm mat!!!! Hva putter du i en sånn gryte? Lapskaus er godt men hva med oksekjøtt eller noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest burgundergryte Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvis du vil lage en med oksekjøtt, er en Boeuf Bourguignon (Burgundergryte) veldig godt. Bare søk på Boeuf Bourguignon. Bruk en rimelig vin i gryten, og kjøp god rødvin fra Burgund til å drikke ved siden av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg tenker mer på risotto av noe slag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vestlendingen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=13097 Helt nydelig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ungarsk gulasj eller biff stroganoff. Men ikke fra pose, det må lages fra bunnen av, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Støtter forslagene om biffgryte fra Burgund og biff stroganoff, i tillegg til finnbiff! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvis du vil lage en med oksekjøtt, er en Boeuf Bourguignon (Burgundergryte) veldig godt. Bare søk på Boeuf Bourguignon. Bruk en rimelig vin i gryten, og kjøp god rødvin fra Burgund til å drikke ved siden av. Min favoritt også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.