Gjest Kayia Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Funksjonen Skriv innlegg (den som har grønn snakkeboble som ikon) har plutselig forsvunnet fra siden min. Noen som vet hvordan jeg får den aktivisert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 regner med du har oppdatert til den nye facebookprofilen? Iallfall forsvant den boblen hos meg da den forandringen ble gjort, nå står det helt øverst: Del : status bilde kobling video ... og trykker du på status kommer det opp ei rute for å skrive i, som deretter publiseres... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 regner med du har oppdatert til den nye facebookprofilen? Iallfall forsvant den boblen hos meg da den forandringen ble gjort, nå står det helt øverst: Del : status bilde kobling video ... og trykker du på status kommer det opp ei rute for å skrive i, som deretter publiseres... Jepp, har oppdatert, og til meg står det nå "Del: Status, Bilde, Kobling, Video" I går fikk jeg sms fra en venn som sa at det ikke gikk an å skrive på veggen min lenger fordi det ikke stor "Innlegg" der. Når jeg ser på andre med oppdatert profil står "Innlegg" og grønn snakkeboble foran Status. Det står ikke Innlegg hos deg heller da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jepp, har oppdatert, og til meg står det nå "Del: Status, Bilde, Kobling, Video" I går fikk jeg sms fra en venn som sa at det ikke gikk an å skrive på veggen min lenger fordi det ikke stor "Innlegg" der. Når jeg ser på andre med oppdatert profil står "Innlegg" og grønn snakkeboble foran Status. Det står ikke Innlegg hos deg heller da? Du har kanskje gjort noe rart i kontoinnstillinger eller personverninnstillinger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Du har kanskje gjort noe rart i kontoinnstillinger eller personverninnstillinger? Nei, har ikke vært innom og tuklet med noe. Derfor jeg syns det er så rart, og finner ingenting om dette på kontoinstillinger eller personvern. Hm, irriterende.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.