Gjest ittuj Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva gjør dere på? Her går det mest i tv og data. Søke etter oppskrifter. Men jeg savner å finne på noe med mannen min. Det eneste vi gjør sammen er å gå tur en gang i blant eller å gå på kino... Hva gjør dere? Brettspill er foresten kjedelig....så ikke foreslå det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gåten Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Å lage mat sammen er gøy Men blir mest å gå tur sammen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noen forslag Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 trening, bowling, teater, museum, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også litt kjedelig her hjemme Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg satt akkurat og tenkte på det samme. Innenfor husets fire vegger...Her går det også mye i data og tv. Noen ganger spiller vi Wi spill sammen. Etter leggetid til barna og gjerne etter middag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Vi gjør ikke stort annet sammen vi heller.. Det blir kino, se på film hjemme, ha besøk av venner, dra på besøk. Det er vel det vi gjør 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mimsn Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ha sex? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvorfor ikke sette i gang med et eller annet prosjekt inne eller ute? Er det noe som kan flyttes på, repareres, byttes ut osv? Vi finner begge to glede i å gjøre noe nyttig sammen. Eller hva med å besøke noen sammen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ittuj Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvorfor ikke sette i gang med et eller annet prosjekt inne eller ute? Er det noe som kan flyttes på, repareres, byttes ut osv? Vi finner begge to glede i å gjøre noe nyttig sammen. Eller hva med å besøke noen sammen? Ja, slike prosjekter har vi som regel ofte på gang. Og det er jo gøy. Men jeg skulle gjerne ha vært ei flue på veggen hos andre par. Hva driver de på med? Her gjør vi ofte ting hver for oss; Jeg inne i huset eller på et eller annet kurs, og han i garasjen. Han er heller ikke særlig sosial av seg, så å dra på besøk sammen er vanskelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ittuj Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ha sex? Ikke sant? Greit tidsfordriv ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ittuj Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vi gjør ikke stort annet sammen vi heller.. Det blir kino, se på film hjemme, ha besøk av venner, dra på besøk. Det er vel det vi gjør Vi drar ikke særlig mye på besøk...og det savner jeg. Men han har ikke dette behovet som jeg har... Men det var en "trøst" å lese at andre har det på samme måte :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ittuj Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg satt akkurat og tenkte på det samme. Innenfor husets fire vegger...Her går det også mye i data og tv. Noen ganger spiller vi Wi spill sammen. Etter leggetid til barna og gjerne etter middag. Wii har vi ikke. Men det har hendt at vi en sjelden gang har tatt fram sing star :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ittuj Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 trening, bowling, teater, museum, Takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ittuj Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Å lage mat sammen er gøy Men blir mest å gå tur sammen... Matlaging er jo greie prosjekt. Jeg liker best å finne oppskriftene, litt mindre å faktisk lage rettene :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vi drar ikke særlig mye på besøk...og det savner jeg. Men han har ikke dette behovet som jeg har... Men det var en "trøst" å lese at andre har det på samme måte :-) Hehe, tror det er helt normalt å sitte hjemme jeg hvertfall de dagene man jobber... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.