Gå til innhold

Hva kan jeg/vi finne på?

Gjest ittuj

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere på?

Her går det mest i tv og data. Søke etter oppskrifter.

Men jeg savner å finne på noe med mannen min. Det eneste vi gjør sammen er å gå tur en gang i blant eller å gå på kino...

Hva gjør dere?

Brettspill er foresten kjedelig....så ikke foreslå det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest også litt kjedelig her hjemme

Jeg satt akkurat og tenkte på det samme. Innenfor husets fire vegger...Her går det også mye i data og tv. Noen ganger spiller vi Wi spill sammen. Etter leggetid til barna og gjerne etter middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør ikke stort annet sammen vi heller.. Det blir kino, se på film hjemme, ha besøk av venner, dra på besøk. Det er vel det vi gjør :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke sette i gang med et eller annet prosjekt inne eller ute? Er det noe som kan flyttes på, repareres, byttes ut osv? Vi finner begge to glede i å gjøre noe nyttig sammen. Eller hva med å besøke noen sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke sette i gang med et eller annet prosjekt inne eller ute? Er det noe som kan flyttes på, repareres, byttes ut osv? Vi finner begge to glede i å gjøre noe nyttig sammen. Eller hva med å besøke noen sammen?

Ja, slike prosjekter har vi som regel ofte på gang. Og det er jo gøy.

Men jeg skulle gjerne ha vært ei flue på veggen hos andre par. Hva driver de på med? Her gjør vi ofte ting hver for oss; Jeg inne i huset eller på et eller annet kurs, og han i garasjen.

Han er heller ikke særlig sosial av seg, så å dra på besøk sammen er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør ikke stort annet sammen vi heller.. Det blir kino, se på film hjemme, ha besøk av venner, dra på besøk. Det er vel det vi gjør :P

Vi drar ikke særlig mye på besøk...og det savner jeg. Men han har ikke dette behovet som jeg har...

Men det var en "trøst" å lese at andre har det på samme måte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt akkurat og tenkte på det samme. Innenfor husets fire vegger...Her går det også mye i data og tv. Noen ganger spiller vi Wi spill sammen. Etter leggetid til barna og gjerne etter middag.

Wii har vi ikke. Men det har hendt at vi en sjelden gang har tatt fram sing star :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lage mat sammen er gøy :)

Men blir mest å gå tur sammen...

Matlaging er jo greie prosjekt. Jeg liker best å finne oppskriftene, litt mindre å faktisk lage rettene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi drar ikke særlig mye på besøk...og det savner jeg. Men han har ikke dette behovet som jeg har...

Men det var en "trøst" å lese at andre har det på samme måte :-)

Hehe, tror det er helt normalt å sitte hjemme jeg :P hvertfall de dagene man jobber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...