Gå til innhold

Da er jula ute....

trollemor;o)

Anbefalte innlegg

trollemor;o)

....og inne blei det trist og ukoselig. Har liksom mista lysta og interessen og gidde rliksom ikke lage det koselig her. Men nå MÅ jeg jo bare ha noen nye lys ol. har hatt den turkise fargen som min farge på stua, men kunne godt tenke meg å bytte. Har for tiden en rød sofa, så da er det kanskje ikke så mye å velge i? Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest det har jeg

Har du rød sofa så kan du jo ha røde innslag fortsatt. Det har jeg, siden teppene mine er røde. Da blir det aldri helt ukoselig, selv om jula rydde vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kjellerstua mi har jeg mixa knallrødt, lilla og brunt. Brun benkeplate langs to vegger til å sitte på, med store puter i rødt i tillegg til disse fra Ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50140480

Har lilla trekk på sofaen - en gammel en der jeg slengte over et digert sengeteppe for å få en annen farge. (Også fra Ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30193945)

I tillegg har jeg lys i ulike rødfarger der nede, også fra Ikea.

Det høres visst ikke så fint ut, men det blei knallfint. Veggene er helt lyse, malt panel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trollemor;o)

Lilla, brunt eller oransje er kuult til rødt :)

Glemte å si at jeg har en grå vegg.... Da er iallefall brunt ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Grått og off white er fint til rødt synes jeg.

Ja, jeg har en grå vegg også, så det blir nok litt grått, svart, hvitt og kanskje LITT rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Har du hatt turkis stue med rød sofa?

Tror ikke jeg skal forsøke meg på å komme med noen tips da! ;P.

hahaha, nei, den røde sofaen kom opp like før jul og da var det turkise borte :-D Nå trenger jeg nye farger altså. IKKE turkis ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg har en grå vegg.... Da er iallefall brunt ute?

Det kommer jo an på hvor dominerende den røde sofaen er. Grått og brunt kan vel være kjempefint, men kan også bli litt kjedelig. Det kommer litt an på hva slags grå og hva slags brun - mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...