Gjest lurer litt eg Skrevet 7. januar 2011 Skrevet 7. januar 2011 Trenger man ikke egenandelskort lengre når man betaler for psykiater/lege? Og frikort for man automatisk når man har betalt beløpet?? 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 7. januar 2011 Skrevet 7. januar 2011 Korrekt. Korrekt. Er dette til å stole på? Kan jeg føle meg 100 % sikker på at alle beløp blir rapportert riktig inn? Er jo ganske mange som må rapportere inn beløp. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 7. januar 2011 Skrevet 7. januar 2011 Er dette til å stole på? Kan jeg føle meg 100 % sikker på at alle beløp blir rapportert riktig inn? Er jo ganske mange som må rapportere inn beløp. Hvis du bekymrer deg for dette, så kan du jo evt. ta vare på kvitteringene selv og sjekke. 0 Siter
Helmi Skrevet 7. januar 2011 Skrevet 7. januar 2011 Er dette til å stole på? Kan jeg føle meg 100 % sikker på at alle beløp blir rapportert riktig inn? Er jo ganske mange som må rapportere inn beløp. Sitat fra brosjyren: "Ta vare på kvitteringer for egenkontroll" Feil kan selvsagt skje... http://helfo.no/SiteCollectionDocuments/Vedlegg%20privatperson/Frikort/Helfo%20Frikort-brosjyre%20A5%20bokm%C3%A5l.pdf 0 Siter
Gjest F97 Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Korrekt. Korrekt. Er det samme prinsippet når jeg betaler over nettbank som når jeg betaler direkte hos legen? min psyk har en ordning med at hun sender inn til NAV annenhver uke. Er det vanlig å gjøre det sånn? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.