Gå til innhold

Egenandelskort overflødig?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer litt eg
Skrevet

Trenger man ikke egenandelskort lengre når man betaler for psykiater/lege?

Og frikort for man automatisk når man har betalt beløpet??

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Korrekt. Korrekt.

Gjest Zyprexus
Skrevet

Korrekt. Korrekt.

Er dette til å stole på? Kan jeg føle meg 100 % sikker på at alle beløp blir rapportert riktig inn? Er jo ganske mange som må rapportere inn beløp.

Skrevet

Er dette til å stole på? Kan jeg føle meg 100 % sikker på at alle beløp blir rapportert riktig inn? Er jo ganske mange som må rapportere inn beløp.

Hvis du bekymrer deg for dette, så kan du jo evt. ta vare på kvitteringene selv og sjekke.

Skrevet

Korrekt. Korrekt.

Er det samme prinsippet når jeg betaler over nettbank som når jeg betaler direkte hos legen?

min psyk har en ordning med at hun sender inn til NAV annenhver uke. Er det vanlig å gjøre det sånn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...