Gjest Nerda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er det riktig at grapefruktjuice eller rett og slett grapefrukt påvirker omsetningen av medisiner? Eller stemmer det at de gikk tilbake på det og sa det ikke hadde så stor betydning? Og hvis det har betydning og jeg har inntatt det i en eller annen form - hvor lenge bør jeg vente med medisinene? (Seroqel, Lamical, Lithionit, Rivotril) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ---xxxd Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det har betydning for en rekke medisiner ja. Akkurat hvilke vet jeg ikke, men det står kanskje i felleskatalogen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ---xxxd Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 eller sjekke på denne? http://www.interaksjoner.no/Analyser.asp?PreparatNavn=grapefrukt+lamictal&submit1=Analyser 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olav Femte Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det har betydning for en rekke medisiner ja. Akkurat hvilke vet jeg ikke, men det står kanskje i felleskatalogen. Dropp dette.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det har betydning for en rekke medisiner ja. Akkurat hvilke vet jeg ikke, men det står kanskje i felleskatalogen. Jeg fikk treff på Seroquel, som og var mistenkt nr.1. Likevel er jeg usikker fordi jeg hørte noen si at dette var en oppfatning man hadde gått bort i fra. På den annen side skal man jo heller ikke stole for mye på hva avisene skriver 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.