Gjest Tilbake til jobb Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hei. Håper noen kan hjelpe meg. Jeg har vært midl ufør siden 2007, tiltaket går ut 31/3 i år. Jeg vil søke om 50% ufør, da jeg fungerer greit i 50% jobb nå. Hvordan går jeg fram? Det begynner kanskje å haste mtp den lange behandlingstiden som NAV har .. Håper noen har en link eller annen info som kan være til hjelp. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 http://www.nav.no/Arbeid/Jobb+og+helse/Uf%C3%B8repensjon;jsessionid=E8BF58FAEBCD8503C7D829589AB84C1D.navnode01 Ja, du bør sette fram krav så snart som mulig, det er litt ulike behandligstider avhengig av hvor man bor i landet... Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NAV <3 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg var heldig. Nav ordnet et nytt vedtak til meg på litt over en uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.