Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest hva har det å si?
Skrevet

Jeg bruker trilafon og har nok fått endel "rare" bivirkninger av denne. Min mann bemerker ihvertfall at jeg setter "trutmunn", jeg drar den en munnviken til siden, smattelyder. Han irriterer seg visst litt over dette.

Hvordan hadde dere reagert på en person som gjorde sånn? Sett på han som en "raring"? Jeg blir verre når jeg er sliten.

Vil, kan dette avta litt ved dosereduksjon? Bruker 6 mg.

Jeg tørr ihvertfall ikke slutte med AP, da blir jeg paranoid. Jeg har også prøvd så mange typer og får så mange bivirkninger at jeg vet ikke om det er noe annet å prøve heller. Det finnes vel heller ikke noe nytt på dette markedet?

Skrevet

Jeg er ingen fagperson i det hele tatt, så unnskyld at jeg spør... men er du sikker på at det er en bivirkning? Jeg mener... det er jo en veldig liten dose?

Gjest hva har det å si?
Skrevet

Jeg er ingen fagperson i det hele tatt, så unnskyld at jeg spør... men er du sikker på at det er en bivirkning? Jeg mener... det er jo en veldig liten dose?

Jeg er ganske sikker på at dette er bivirkninger. Det startet etter at jeg økte til 6 mg. Jeg er rar når det gjelder medisiner så det går ikke an å sammenligne meg med noen andre. Trenger medisiner samtidig som at de virker som gift for kroppen min.

Det er vel lite annet som kan hjelpe på paranoia og litt "magiske" tanker? Ikke bedre å tro at alle er ute etter deg og at det du gjør kan forårsake ulykker og tragedier heller. Så da får jeg vel heller smatte og ha disse grimasene da. Tror min mann fortsatt ser råd for å leve sammen med meg, ihvertfall ser det ut sånn :-)

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at dette er bivirkninger. Det startet etter at jeg økte til 6 mg. Jeg er rar når det gjelder medisiner så det går ikke an å sammenligne meg med noen andre. Trenger medisiner samtidig som at de virker som gift for kroppen min.

Det er vel lite annet som kan hjelpe på paranoia og litt "magiske" tanker? Ikke bedre å tro at alle er ute etter deg og at det du gjør kan forårsake ulykker og tragedier heller. Så da får jeg vel heller smatte og ha disse grimasene da. Tror min mann fortsatt ser råd for å leve sammen med meg, ihvertfall ser det ut sånn :-)

Om det er eneste bivirknigen så er det ikke noe å bry seg om. Men greier ikke helt se sammenhengen mellom zyprexa, grimasjer og smatting. Er du ekstra tørr i kjeften?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...