cathlin Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg skal kose meg med en film(*) og lage noe mat og ellers bare slappe av. Det skal bli deilig etter en hard uke. Elsker å ha lov til å sløve litt. Kanskje det blir en skitur i morra hvis jeg kommer meg opp til anstendig tid. Så blir det en ny skrekkuke, men den skal jeg fortrenge så langt jeg kan. Hva gjør dere a? Og hva er ditt beste sparetips? (*)Og hva ville du sett av disse 3 filmene: Upperdog (norsk). En ganske snill mann (norsk). Engler og demoner. (Så nettopp da Vincikoden og syns den var bra). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg koser meg allrede, det er masse sport på TV, så min drømmekveld er oppfylt;) Ville aldri sett en norsk film på en lørdagskveld! Ha en herlig aften, cathlin! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg hadde sett Engler og Demoner. Jeg har ikke sett den altså men innbiller meg at den er bra. Hvis jeg fikk velge sjøl så ville jeg sett Kongen av Bastøy, men den går vel bare på kino foreløpig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg hadde sett Engler og Demoner. Jeg har ikke sett den altså men innbiller meg at den er bra. Hvis jeg fikk velge sjøl så ville jeg sett Kongen av Bastøy, men den går vel bare på kino foreløpig Jeg har også lyst til å se Kongen av Bastøy. Kanskje jeg skal går for engler og demnoer. Har du sett davinci koden? Den er bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg koser meg allrede, det er masse sport på TV, så min drømmekveld er oppfylt;) Ville aldri sett en norsk film på en lørdagskveld! Ha en herlig aften, cathlin! Kanskje det blir engler og demoner. Du får ha en fin kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg har også lyst til å se Kongen av Bastøy. Kanskje jeg skal går for engler og demnoer. Har du sett davinci koden? Den er bra! Ja, jeg har sett den og likte den godt. Ellers så ville jeg gått for Stieg Larsson trilogien hvis du ikke har sett den. Den er spennende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Ja, jeg har sett den og likte den godt. Ellers så ville jeg gått for Stieg Larsson trilogien hvis du ikke har sett den. Den er spennende. Lest og sett! desverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Lest og sett! desverre. Ja, det hadde vært greit å ha den tilgode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DOLemannen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg skal lage mat, ellers bare chill'en... og deppe over hvor fattig jeg er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eddernotgalle Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 "En ganske snill mann" er sær, men bra (og morsom). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 "En ganske snill mann" er sær, men bra (og morsom). Enig. Jeg ville gått for den:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg hadde sett Engler og Demoner. Jeg har ikke sett den altså men innbiller meg at den er bra. Hvis jeg fikk velge sjøl så ville jeg sett Kongen av Bastøy, men den går vel bare på kino foreløpig Kongen av bastøy vil jeg også se...Ser bra ut.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Skal vel kose oss med god mat ikveld vi også. Og kanskje se en film.. Deilig.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Skrekkuker? Skulle tro du snakket om _min_ jobb nå for tiden...;.) I kveld skal jeg bare kule'n hjemme. Husbonden er bortreist, og junior har ungdomsklubb i tv-stua. Men vi har avtalt at vennene hans skal være ute av huset kl 21, og da skal vi to spise taco... Skal prøve å overtale han til å se på "A long kiss goodnight" som jeg tok opp forleden. Men muligens tror han at det er en kjærlighetsfilm? Jeg har ikke sett noen av filmene du spør om, men jeg har som en slags femårsplan å få se engler og demoner. Sparetips: Jobb mye i januar slik at du ikke har tid og ork til å gå på salget! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Skrekkuker? Skulle tro du snakket om _min_ jobb nå for tiden...;.) I kveld skal jeg bare kule'n hjemme. Husbonden er bortreist, og junior har ungdomsklubb i tv-stua. Men vi har avtalt at vennene hans skal være ute av huset kl 21, og da skal vi to spise taco... Skal prøve å overtale han til å se på "A long kiss goodnight" som jeg tok opp forleden. Men muligens tror han at det er en kjærlighetsfilm? Jeg har ikke sett noen av filmene du spør om, men jeg har som en slags femårsplan å få se engler og demoner. Sparetips: Jobb mye i januar slik at du ikke har tid og ork til å gå på salget! :-) Uæh....Morsan doktor på Olafiaklinikken....? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Uæh....Morsan doktor på Olafiaklinikken....? LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Skrekkuker? Skulle tro du snakket om _min_ jobb nå for tiden...;.) I kveld skal jeg bare kule'n hjemme. Husbonden er bortreist, og junior har ungdomsklubb i tv-stua. Men vi har avtalt at vennene hans skal være ute av huset kl 21, og da skal vi to spise taco... Skal prøve å overtale han til å se på "A long kiss goodnight" som jeg tok opp forleden. Men muligens tror han at det er en kjærlighetsfilm? Jeg har ikke sett noen av filmene du spør om, men jeg har som en slags femårsplan å få se engler og demoner. Sparetips: Jobb mye i januar slik at du ikke har tid og ork til å gå på salget! :-) A loong kiss godnight har jeg sett og den skal være bra, men husker ikke hva den handler om. Skulle ønske jeg hadde til gode å se en del filmer jeg allrede har sett, for jeg syns det er langt mellom de bra filmene for tida. Du kan alltids hive deg på skolebenken igjen? ;-) Har ingen anelse om skrekkjobben din, men jeg ser for meg at du sitter på et kontor med en pc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Skal vel kose oss med god mat ikveld vi også. Og kanskje se en film.. Deilig.... Kos dere masse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DOLemannen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 A loong kiss godnight har jeg sett og den skal være bra, men husker ikke hva den handler om. Skulle ønske jeg hadde til gode å se en del filmer jeg allrede har sett, for jeg syns det er langt mellom de bra filmene for tida. Du kan alltids hive deg på skolebenken igjen? ;-) Har ingen anelse om skrekkjobben din, men jeg ser for meg at du sitter på et kontor med en pc. ''men jeg ser for meg at du sitter på et kontor med en pc'' Det der gjelder da alle dolere, med mindre de er HO (Husmor Online). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Enig. Jeg ville gått for den:) Jo, kanskje jeg skal prøve den først, og spare på engler og demoner. HMmmmmmmmmmmmmm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.