Gå til innhold

Store smerter i testikkel

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 17 år, og i dag opplevde jeg noe utrolig vondt. Etter at jeg hadde onanert i ca 15 minutter, fikk jeg store smerter i venstre testikkel. Det gjør vondt når jeg tar på den og det gjør vondt når jeg står, men litt mindre vondt når jeg sitter. Det virker som om "årene" inn i testikkelen er hovne og betente. Det gjør IKKE vondt når jeg urinerer.

Min penis er fra før bøyd mot venstre, og da jeg ikke liker dette, så har jeg ofte under ereksjon prøvd å bøye den til høyre. Noen ganger har jeg slike orgasmer at det i steden for å være godt, er vondt, eller i hvertfall ikke behagelig... Men det er svært sjelden. Kanskje fem ganger det siste halvåret.

Uansett:

Testikkelen er vond å berøre og jeg lurer på hva det kan være. Vær så snill å si noe om det, for jeg er i en situasjon som gjør at det kan være vanskelig å opppsøke lege. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35884-store-smerter-i-testikkel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Smertene du beskriver kan skyldes at seksuell aktivitet medfører blodtilførsel til underlivet og redusert drenasje. Hvis den seksuelle spenningen varer lenge, kan det økte blodinnholdet gi en ubehagelig verkende følelse. Etter en orgasme slapper underlivsmuskulaturen av og blodet dreneres vekk Dette gjør at verkingen avtar raskt.

Hvis dette ikke gjelder deg, synes jeg du bør oppsøke lege snarlig for å få avklaret om smertene har en annen årsak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...