Gjest Fin musikk Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dagsforvirret Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Æ trudde det va lørdag kveld? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andegakk Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nå går det på ræva: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fin Musikk Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Æ trudde det va lørdag kveld? Det stemmer, men sangen er fin uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Denne er fin den, sexy kar også. http://www.youtube.com/watch?v=FaL1Ynad2P4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fin Musikk Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Denne er fin den, sexy kar også. http://www.youtube.com/watch?v=FaL1Ynad2P4 Åja! Kunne ønske han vant. Han har en utrolig utstråling. Elsker sangen. Lenge siden jeg har hørt den nå. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Åja! Kunne ønske han vant. Han har en utrolig utstråling. Elsker sangen. Lenge siden jeg har hørt den nå. Takk! Værsågod, jeg digger den! Jeg engasjerer meg egentlig fint lite i MGP generelt, men denne merket jeg meg ved og ble faktisk skuffa og sur da han ikke vant. Dette er tidenes MGP-låt synes jeg, mannen er voksen, flink og sjarmerende i tillegg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fin Musikk Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Værsågod, jeg digger den! Jeg engasjerer meg egentlig fint lite i MGP generelt, men denne merket jeg meg ved og ble faktisk skuffa og sur da han ikke vant. Dette er tidenes MGP-låt synes jeg, mannen er voksen, flink og sjarmerende i tillegg! En utrolig bra låt ja. Får meg til å gråte litt over hvor fantastisk den er, og hvor bra sceneshowet er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 En utrolig bra låt ja. Får meg til å gråte litt over hvor fantastisk den er, og hvor bra sceneshowet er. Får bare lyst til å danse. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Denne er fin den, sexy kar også. http://www.youtube.com/watch?v=FaL1Ynad2P4 Litt sånn Bryan Ferry-type, er ikke så veldig sexy. Men jeg syns han er flink. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 En annen med samme sanger: Ikke gråt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Denne er fin den, sexy kar også. http://www.youtube.com/watch?v=FaL1Ynad2P4 Å, hviilken skuffelse! Jeg leste alle kommentarene under her, om en fin sang og fin fyr, synd at ikke han vant osv, og så var det han klædden der! Jeg trodde det var han her du skulle linket til - hadde passet myyye bedre med kommentarene :-) (spol fram til ca 1:20) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nå går det på ræva: Ble ikke den forbudt i sin tid i NRK? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Å, hviilken skuffelse! Jeg leste alle kommentarene under her, om en fin sang og fin fyr, synd at ikke han vant osv, og så var det han klædden der! Jeg trodde det var han her du skulle linket til - hadde passet myyye bedre med kommentarene :-) (spol fram til ca 1:20) Jeg synes ikke han er en klædd, så det så! Men linken din var også fin! Jeg var 23 år i 1995, men kan ikke huske denne, rart! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg synes ikke han er en klædd, så det så! Men linken din var også fin! Jeg var 23 år i 1995, men kan ikke huske denne, rart! *he he* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andegakk Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ble ikke den forbudt i sin tid i NRK? Stemmer det. Den er inne på denne eksklusive sensurlisten sammen med bl.a. Satan lever, Dra til helvete, Nei nei nei og Brigg (!). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Stemmer det. Den er inne på denne eksklusive sensurlisten sammen med bl.a. Satan lever, Dra til helvete, Nei nei nei og Brigg (!). hmmm... av de kan jeg bare huske Dra til helvete... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.