Gå til innhold

Har du vært på Allsang på Grensen?

Gjest Klinkekula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men ikke i år. Var der første sommeren. Veldig hyggelig, men også litt mye mas . Dette er jo opptak så det hender at ting blir tatt både to og tre ganger. Og så står det en sånn festlig fyr i bakgrunnen og forteller folk når de skal vinke, heie osv.Ett times program kan ta tre timer å spille inn. Husk på termos med kaffe og campingstol. Det er nemlig ikke lett å finne sitteplasser når du skal konkurrere med 5000 mennesker om 1000 stoler. Sånn ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klinkekula

Ja, men ikke i år. Var der første sommeren. Veldig hyggelig, men også litt mye mas . Dette er jo opptak så det hender at ting blir tatt både to og tre ganger. Og så står det en sånn festlig fyr i bakgrunnen og forteller folk når de skal vinke, heie osv.Ett times program kan ta tre timer å spille inn. Husk på termos med kaffe og campingstol. Det er nemlig ikke lett å finne sitteplasser når du skal konkurrere med 5000 mennesker om 1000 stoler. Sånn ca.

Takk for tips. Gleder meg til å komme på tv. Så du deg selv på tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Gleder meg til å komme på tv. Så du deg selv på tv?

Nei, vi satt så innmari langt bak at vi havnet utenfor kamerabildet. Så bare området hvor vi satt på sånn oversiktsbildet. Helt bakerst, nesten nede ved muren. Men så sønnen i fjor sommer, han satt nesten midt i bildet hele tiden, det var gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klinkekula

Nei, vi satt så innmari langt bak at vi havnet utenfor kamerabildet. Så bare området hvor vi satt på sånn oversiktsbildet. Helt bakerst, nesten nede ved muren. Men så sønnen i fjor sommer, han satt nesten midt i bildet hele tiden, det var gøy.

Så man må komme noen timer før hvis man vil på første rad? Gøy å se sønnen sin på tv ja, det tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri vært der. Men drømmer...

Seriøst? Det er en drøm som ikke vil være så veldig vanskelig å oppfylle da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lokalkjent

Så man må komme noen timer før hvis man vil på første rad? Gøy å se sønnen sin på tv ja, det tenker jeg. :)

Man må komme noen timer før åpning for å få sitteplass lengst fram.

Mitt tips er at dere istedet for å bruke parkeringsplassene oppe på festningen, og der stå i den laaaaaaange køen, parkerer nedenfor festningen heller.

Det betyr at dere går stien opp, den er en god trim, bruker kansje 10 minutter.

Dere kommer da til en alternativ inngang mange færre benytter seg av. Så, når de åpner er det bare å storme fram tilførste rad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...