Gjest Ikke gråt Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Skål! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nei, men har tatt litt rødvin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nei... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke gråt Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nei, men har tatt litt rødvin. Litt? Ikke hele flaska? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke gråt Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nei... Så bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nei, er på første rødvinsglasset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Så bra! m-m =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg har hatt venner på middag i kveld og vi har drukket vin til maten og konjak til kaffen. Ingen av oss var fulle, og nå er de gått. Jeg drikker meg aldri full. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hva betyr FU? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hva betyr FU? Forumundersøkelse. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nei. Kun vann og ett glass julebrus på meg i kveld. Skulle egentlig kose meg med rødvin i kveld, men jeg glemte hele greia. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luftslott Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nei:-) Har ikke drukket i det hele tatt på mange år... Delvis pga lite miljø der jeg bodde før(ingen å gå ut med), mest fordi jeg føler jeg har drukket mer enn min del i løpet av studietiden. Forresten, studietid og studietid... bodde ni år på studiested, men det ble ikke så mye studier. Nå er jeg samboer med en som faktisk aldri har smakt alkohol, ikke pga religion eller noe sånt men bare fordi det ikke frister. Da jeg flytta inn her for 18 mnd siden tok jeg med men en flaske rødvin, den står på kjøkkenbenken og holder kokebøkene mine på plass:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1294529449' post='4508410] Forumundersøkelse. ) Åååå.... Ok. Ja jeg er ganske så brisen.Men til mitt forsvar så er jeg singel, barneløs og det er 00:43 natt til søndag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Åååå.... Ok. Ja jeg er ganske så brisen.Men til mitt forsvar så er jeg singel, barneløs og det er 00:43 natt til søndag :-) Kan ikke komme på alt heller! Derfor har vi jo Dol slik at vi kan spørre. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Nei, her går det i vann 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.