ekte nick Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg la en kvart kalkun i fryseren i begynnelsen av november. Kan den spises fortsatt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ja ikke noe problem. Kan spises i mange måneder til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Selvsagt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 ''Jeg la en kvart kalkun i fryseren i begynnelsen av november. Kan den spises fortsatt?'' Ja, men jeg anbefaler deg å tine og steke den før den spises. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 ''Jeg la en kvart kalkun i fryseren i begynnelsen av november. Kan den spises fortsatt?'' Ja, men jeg anbefaler deg å tine og steke den før den spises. :-) Den er stekt i ovnen fra før. Det er rester fra Thanksgiving. Men vi både tiner og varmer den først ja, he he. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 :-) Den er stekt i ovnen fra før. Det er rester fra Thanksgiving. Men vi både tiner og varmer den først ja, he he. Kald kalkun kan være god også, men jeg anbefaler på det sterkeste å tine den først;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.