mushroom Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Så sant, så sant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lealaus Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 En sterk film, og jeg får vondt av disse menneskene. Likevel gjenspeiler ikke dette min opplevelse av innleggelse. Kanskje første gangen, men da var jeg samtidig mildt sagt livredd og i tillegg psykotisk. Det har vært noen innleggelser gjennom 20 år, og jeg kan ikke si annet enn at jeg har blitt møtt med omsorg og medmennskelighet, selv de gangene jeg har havnet på et sted der ingen kjenner meg. Det er alltid noen pleiere som burde hatt en annen jobb, men de har jeg etterhvert lært meg å holde meg unna. For meg har det vært godt med låsing av dører og forøvrig ingen tilgang til ting som trigger suicidaliteten og destruktiviteten min. Ingen muligheter, og jeg kan heller bruke dagene til å komme på plass i meg selv igjen. Da tar det ifte ikke lange tiden før jeg kan reise hjem igjen. De siste gangene har jeg sogar hatt bortimot daglige samtaler med lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beate1234 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Tviler på at det å utøve tvang er spesielt givende for helsepersonellet heller, og det er vel noe de unngår så godt de kan? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.