Gå til innhold

"Motstand" mot å gjøre ting

DOLemannen

Anbefalte innlegg

Jeg opplever en slags "motstand" mot å gjøre ting. Det kan være alle mulige slags ting som kan være anstrengende i varierende grad. Det er liksom mye lettere å bare rote bort tiden på tull. Jeg vil ikke ha det sånn. Det fører til at jeg ikke blir fornøyd med meg selv!

Jeg skjønner at det bare er å hoppe i det, så da skal jeg prøve på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er og sånn. blir sitttende forann pc`n og suse bort dagen. Mens rotet rundt meg flyter. Og utsetter alt. Noen ganger dog, tar jeg kjappe skippertak. Det er ikke så dumt det. OFte skal det ikke så mye til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og sånn. blir sitttende forann pc`n og suse bort dagen. Mens rotet rundt meg flyter. Og utsetter alt. Noen ganger dog, tar jeg kjappe skippertak. Det er ikke så dumt det. OFte skal det ikke så mye til..

Men hos meg går det så bra for tiden, at jeg burde egentlig være fornøyd. Men det er jeg ikke. Jeg blir aldri fornøyd... syns det er guffent å alltid ha dårlig samvittighet for å ikke gjøre enda mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så kjeder jeg meg vel... men jeg har ikke disiplin nok til å gjøre noe med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...