DOLemannen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg opplever en slags "motstand" mot å gjøre ting. Det kan være alle mulige slags ting som kan være anstrengende i varierende grad. Det er liksom mye lettere å bare rote bort tiden på tull. Jeg vil ikke ha det sånn. Det fører til at jeg ikke blir fornøyd med meg selv! Jeg skjønner at det bare er å hoppe i det, så da skal jeg prøve på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serenity777 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg er og sånn. blir sitttende forann pc`n og suse bort dagen. Mens rotet rundt meg flyter. Og utsetter alt. Noen ganger dog, tar jeg kjappe skippertak. Det er ikke så dumt det. OFte skal det ikke så mye til.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest taiåt Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Så bra at du har svar på spørsmålene dine selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DOLemannen Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg er og sånn. blir sitttende forann pc`n og suse bort dagen. Mens rotet rundt meg flyter. Og utsetter alt. Noen ganger dog, tar jeg kjappe skippertak. Det er ikke så dumt det. OFte skal det ikke så mye til.. Men hos meg går det så bra for tiden, at jeg burde egentlig være fornøyd. Men det er jeg ikke. Jeg blir aldri fornøyd... syns det er guffent å alltid ha dårlig samvittighet for å ikke gjøre enda mer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DOLemannen Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg er og sånn. blir sitttende forann pc`n og suse bort dagen. Mens rotet rundt meg flyter. Og utsetter alt. Noen ganger dog, tar jeg kjappe skippertak. Det er ikke så dumt det. OFte skal det ikke så mye til.. Egentlig så kjeder jeg meg vel... men jeg har ikke disiplin nok til å gjøre noe med det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.