Gå til innhold

Oi, en _frivillig_ morsom Anna Anka!

morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Hun er mye morsommere når hun ikke forsøker.

Jeg liker ikke å se henne. Dette er en kvinne som jeg tror er i stand til å gjøre menn impotente bare ved å vise seg. Det skremmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er mye morsommere når hun ikke forsøker.

Jeg liker ikke å se henne. Dette er en kvinne som jeg tror er i stand til å gjøre menn impotente bare ved å vise seg. Det skremmer meg.

''Hun er mye morsommere når hun ikke forsøker.''

De er jeg helt enig i!

Og jeg tror også han jeg deler hus og hjem med er enig med deg når det gjelder denne dama.

Jeg fulgte med på serien om svenske hollywoodfruer, mens han gjorde det ikke. Da han første gang så et glimt av henne, var han helt uforberedt - jeg hadde ikke lagt ut om noe som helst. Samtidig syntes ikke jeg at hun var på sitt "verste" akkurat da, men tydeligvis nok til å gi han en durabelig hakaslepp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klaudia

Prix har vært snille med henne "og latt" henne få selvironi.

Egentlig tror jeg ikke hun har det i det hele tatt. Hun er som hun er og tror ikke hun selv synes hun er spesielt "morsom".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...