morsan Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 ...om enn med manus! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hun er mye morsommere når hun ikke forsøker. Jeg liker ikke å se henne. Dette er en kvinne som jeg tror er i stand til å gjøre menn impotente bare ved å vise seg. Det skremmer meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Hun er mye morsommere når hun ikke forsøker. Jeg liker ikke å se henne. Dette er en kvinne som jeg tror er i stand til å gjøre menn impotente bare ved å vise seg. Det skremmer meg. ''Hun er mye morsommere når hun ikke forsøker.'' De er jeg helt enig i! Og jeg tror også han jeg deler hus og hjem med er enig med deg når det gjelder denne dama. Jeg fulgte med på serien om svenske hollywoodfruer, mens han gjorde det ikke. Da han første gang så et glimt av henne, var han helt uforberedt - jeg hadde ikke lagt ut om noe som helst. Samtidig syntes ikke jeg at hun var på sitt "verste" akkurat da, men tydeligvis nok til å gi han en durabelig hakaslepp! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Haha:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ungbjørg Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Denne viser jo at dama har bra med selvironi ;o) Fiiiin ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Denne viser jo at dama har bra med selvironi ;o) Fiiiin ) Absolutt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaudia Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Prix har vært snille med henne "og latt" henne få selvironi. Egentlig tror jeg ikke hun har det i det hele tatt. Hun er som hun er og tror ikke hun selv synes hun er spesielt "morsom". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.