Gjest Hva med akvariet der? Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Er det noen som har hatt med barn til praha? Skjønner det som at det både er dyrehage og akvarium der. Men leste en plass at akvariet ikke hadde postitiv omtale. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har selv vært i Praha, men ikke besøkt de nevnte stedene. Jeg ville imidlertid ikke anbefale Praha, for barnefamilier. Det er flott arkitektur, flotte konserter, kirker og souverninrbutikker, som er svindyre, iallefall langs hovedgaten. Vi var heller ikke særlig imponert over verken vareutvalg eller prisnivå da vi besøkte byen. Vi skal garantert ikke tilbske dit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alida Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har selv vært i Praha, men ikke besøkt de nevnte stedene. Jeg ville imidlertid ikke anbefale Praha, for barnefamilier. Det er flott arkitektur, flotte konserter, kirker og souverninrbutikker, som er svindyre, iallefall langs hovedgaten. Vi var heller ikke særlig imponert over verken vareutvalg eller prisnivå da vi besøkte byen. Vi skal garantert ikke tilbske dit. Jeg synes Praha er svinbillig! Vi var der på sommeren med en 8 åring. Vi reiste opp på en høyde med en bane som ligna Fløybanen. Der gikk vi opp i et mini Eifell-tårn og et speilhus. Ellers var vi litt på ulike museum og utstillinger. Hotellet vi bodde på hadde svømebasseng og var også råbillig. Reiser definitivt tilbake til Praha, kanskje ikke med barn neste gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har vært i Praha fire ganger og er forelsket i den byen. Dessverre er det ti år siden sist jeg besøkte den, så det kan ha skjedd mye der. Mitt inntrykk var dog at det kanskje ikke er "barnebyen", men litt større barn/ungdom kan nok ha det fint. Bare hold dere godt unna selve turistområdene når dere skal ete. Jeg var 14 første gang jeg var der, og opplevde det som en fantastisk tur. Jeg har jo musikkinteressen min, så jeg fløy jo på konserter så det holdt . Mye veldig bra som ikke behøvde koste allverden heller, høyt nivå på musikerne. Også er det arkitekturen da - jeg har alltid vært fascinert av hvordan ting ser ut... Ta også google litt på opplevelser i Praha, eller hør litt med et reisebyrå. Bruk gjerne et tsjekkisk byrå via nett. Hatt god erfaring med "Tom's Travels," men vet ikke om det eksisterer nå. ååå jeg lengter tilbake... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.