alida Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har lyst til å kjøpe meg/ønske meg symaskin. Er ikke kjempegod til å sy, men har lyst til å begynne å sy litt selv og forhåpentligvis bli flinkere etterhvert. Har dere noen anbefalinger eller er det noen merker/modeller jeg bør styre unna? Prismessig tror jeg maskinen kan koste opptil 4-5000 kr hvis flere spleiser på bursdagsgave, skal jeg kjøpe selv må jeg nøye meg med noe som er billigere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har en husqvarna som jeg er veldig fornøyd med. Den kostet et sted mellom 1500 og 2000 for et år siden. Den har de vanligste sømmene (knapphul, rettsøm, sikk-sakk, tre-stings-sikk-sakk og elastisk søm). Den er grei å bruke, syr jevnt og enkel å forstå. Pfaff og singer er også bra merker. Singer har jeg hatt lite befatning med, pfaff har jeg ikke likt noe særlig (sikkert fordi jeg har vært mest vant med husqvarna). Hva har du tenkt å sy? Hvis du ikke skal bruke maskinen til å "brodere" eller sy forskjellige border el. trenger du ikke en maskin til 4-5000. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.