willemo1365380562 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har lest noen av innleggene ang Seroquel som "sovemedisin". De dosene det refereres til er veldig lave. Jeg går på Lamictal 500mg og varierende dose på Seroquel, nå 1200mg depot. Jeg har ingen bivirkninger, men de hjelper allikevel ikke på søvnen, så jeg har i tillegg 15mg Imovane. Kan bivirkninger som tardive dyskiesier komme etter lang bruk og/eller store doser, eller er det noe som kommer etter hvert? Jeg har en BP1 diagnose og fungerer fint i jobb og sosiale sammenhenger så lenge jeg kan øke/senke dosen på AP ettersom symptomene oppstår. Akkurat nå er jeg nok i høyeste laget, men som mange i min situasjon, trives jeg med dette. Kunsten er å reagere når det begynner å "ta helt av". Men hvor høyt kan jeg gå i dose? Jeg har flere ganger vært innlagt (både tvang og frivillig "tvang") med psykoser. Zyprexa har jeg prøvd flere ganger, men med en vektøking på 20kg, er den utelukket, selv om det er den AP som jeg har hatt størst nytte av i psykosetilstanden. Jeg har store problemer med hukommelsen og klarer ikke å plassere hendelser på en tidsakse. Før,nå og i fremtiden glir over i hverandre, uten at det hemmer meg i jobbsammenheng. Jeg har hele tiden trodd at det var Imovanen, men nå er jeg litt usikker på om det kan være Seroquelen. Det ser ikke ut som om det er doseavhengig så jeg vet verken ut eller inn. Har du noen grense for hvor høy dose man kan gå på? Eventuelle andre preperater å anbefale? Jeg har brukt store doser Nozinan, Truxal og Rivotril, uten nevneverdig symptomlette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.