Caloni Makaroni Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg vurderer å studere litt mens jeg bor i utlandet. Har søkt litt rundt, og funnet NKS og NKI. Jeg har ikke riktig bestemt hva jeg skal studere enda, men gjerne noe innen helse/omsorg/rehabilitering/medisin. Det kan enten være høgskole, universitet eller kurs. Jeg har studiekompetanse, samt fagbrev innen helse/sosial. Har dere noen forslag til andre steder jeg kan sjekke ut? Det bør være mulighet for rene nettstudier, om det er samlinger bør det ikke være for ofte, da det er vanskelig for meg å komme til Norge veldig ofte. Praksisperioder lar seg heller ikke gjennomføre. Tips mottas med takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MarsFiol Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 De er vel gode de du har funnet? Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 De er vel gode de du har funnet? Lykke til. Jo, de ser bra ut, men jeg har ikke så god greie på det, så det kan jo være noen bra jeg har oversett, så om noen har tips blir jeg veldig glad! Alltid godt å ha en del å velge mellom og sammenlikne. Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolesjanka Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Høyskolen i Sør-Trøndelag har et stort utvalg av nettstudier innen IT. Kanskje ikke helt den retningen du tenkte, men på den annen side er IT-kompetanse nyttig innenfor de fleste yrker: http://hist.no/content.ap?contentId=2667&contextId=32900 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Høyskolen i Sør-Trøndelag har et stort utvalg av nettstudier innen IT. Kanskje ikke helt den retningen du tenkte, men på den annen side er IT-kompetanse nyttig innenfor de fleste yrker: http://hist.no/content.ap?contentId=2667&contextId=32900 Takk for tips! Ikke helt aktuelt for meg tror jeg, men tar en titt likevel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fryser.. Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Takk for tips! Ikke helt aktuelt for meg tror jeg, men tar en titt likevel Litt off topic, men hvor bor du? Er det varmt der hvor du er? Her snør vi ned, og jeg savner varmen!!!! Heldig ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Litt off topic, men hvor bor du? Er det varmt der hvor du er? Her snør vi ned, og jeg savner varmen!!!! Heldig ) Jeg bor i Sør-Europa. 20 grader og sol! Misunner dere ikke snøen, nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fryser.. Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg bor i Sør-Europa. 20 grader og sol! Misunner dere ikke snøen, nei Okay Det høres fantastisk ut ) Her er det så mye snø at det er tungvint å ta seg frem, omtrent slik.... : http://www.sedenne.no/v/872/ hehe ) Pluss hutrende kaldt og skyhøye strøm og fyringsutgifter. Jaja, nok sutring kanskje, ble bare innmari misunnelig da jeg så du bodde i utlandet. Ha en super dag ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Okay Det høres fantastisk ut ) Her er det så mye snø at det er tungvint å ta seg frem, omtrent slik.... : http://www.sedenne.no/v/872/ hehe ) Pluss hutrende kaldt og skyhøye strøm og fyringsutgifter. Jaja, nok sutring kanskje, ble bare innmari misunnelig da jeg så du bodde i utlandet. Ha en super dag ) Husene i Norge er i det minste godt isolerte stort sett - her nede er de laget for å holde seg kjølige, så om utetemperaturen er 10-15 grader blir det veldig kaldt inne. Steingulv/flislagte gulv gjør det også veldig kaldt inne. Så jeg fryser egentlig mer innendørs her, enn det jeg gjør i Norge. Men kan ikke klage - sola varmer, og gatene har aldri opplevd snø! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fryser.. Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Husene i Norge er i det minste godt isolerte stort sett - her nede er de laget for å holde seg kjølige, så om utetemperaturen er 10-15 grader blir det veldig kaldt inne. Steingulv/flislagte gulv gjør det også veldig kaldt inne. Så jeg fryser egentlig mer innendørs her, enn det jeg gjør i Norge. Men kan ikke klage - sola varmer, og gatene har aldri opplevd snø! Den problemstillingen har jeg nok ikke tatt tilstrekkelig med i mine flytteønsker, til tross for at jeg har vært i Spania to ganger på vintertid. En husker tydeligvis det en (jeg) vil huske, ser jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Den problemstillingen har jeg nok ikke tatt tilstrekkelig med i mine flytteønsker, til tross for at jeg har vært i Spania to ganger på vintertid. En husker tydeligvis det en (jeg) vil huske, ser jeg Hoteller og feriesteder har kanskje bedre standard enn stedet jeg bor Er strøm inkludert i leia/prisen er det kanskje mer attraktivt for huseier å isolere bedre, enn om leietakeren tar strømregninga selv! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.