Gå til innhold

Uføretrygd NHD og andre

Gjest Framegtildeg

Anbefalte innlegg

Gjest Framegtildeg

Hei!

Dere har sikkert hørt en del av historien min med symptomene som NHD og andre sier er psykose.

Jeg har foreløpig arbeidsavklaringspenger og har hatt dette siden jeg ble 18 år (er 19 og et halvt).

Jeg har ikke kommet meg ut i arbeid siden det og har ingen utdannelse.

Jeg har prøvd meg i praksis men kommer meg nesten aldri dit på grunn av mine symptomer.

Jeg har snakket litt med nav ang uføretrygd men jeg klarer ikke bestemme meg.

Er det en fordel for meg å uføretrygde meg eller kan det hende at jeg kommer meg ut i arbeid i løpet av kort tid?

Håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva som er best for deg, men jeg klarte ikke stresset/presset i samfunnet fra alle vinkler. Ble sint/skuffet i begynnelse når jeg fikk uføretrygd, nå er jeg glad til. Det at jeg fungerer bedre nå er takket være at jeg fikk trygd, fikk litt ro da. Men har ikke tenkt at det skal bli for evig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...