Gjest Framegtildeg Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei! Dere har sikkert hørt en del av historien min med symptomene som NHD og andre sier er psykose. Jeg har foreløpig arbeidsavklaringspenger og har hatt dette siden jeg ble 18 år (er 19 og et halvt). Jeg har ikke kommet meg ut i arbeid siden det og har ingen utdannelse. Jeg har prøvd meg i praksis men kommer meg nesten aldri dit på grunn av mine symptomer. Jeg har snakket litt med nav ang uføretrygd men jeg klarer ikke bestemme meg. Er det en fordel for meg å uføretrygde meg eller kan det hende at jeg kommer meg ut i arbeid i løpet av kort tid? Håper på svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg kan ikke gi et fornuftig svar på dette. Beklager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gåten Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Vet ikke hva som er best for deg, men jeg klarte ikke stresset/presset i samfunnet fra alle vinkler. Ble sint/skuffet i begynnelse når jeg fikk uføretrygd, nå er jeg glad til. Det at jeg fungerer bedre nå er takket være at jeg fikk trygd, fikk litt ro da. Men har ikke tenkt at det skal bli for evig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.