Gjest barnetrygdmottaker Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har nytt kontonummer, og prøvde å finne et sted på MineSider/NAV hvor jeg kunne melde fra om dette, slik at jeg får barnetrygden inn på riktig konto. Fant ingenting på nettet. Må en ringe for å gi beskjed om dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har ringt eller møtt opp personlig ved slike endringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Send brev. Kan aldri tenke meg de klarer å ta imot en slik beskjed på noen annen måte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg sendte e-post. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alida Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Send brev. Kan aldri tenke meg de klarer å ta imot en slik beskjed på noen annen måte. Det finnes et eget skjema på nav.no for endring. Det skal sendes til NAV Servicesenter. Men, det skal gå an å endre det på min side på NAV. Har selv sett det sist jeg logga meg inn på mitt område på NAV. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.