Gå til innhold

Jeg har oppdaget noe nytt :)

Gjest winda

Anbefalte innlegg

Oftere og oftere opplever jeg at det kommer mennesker jeg kjenner sånn "halvveis" bort til meg og sier at de sliter psykisk. Det har skjedd veldig ofte i det siste. I tillegg har jeg venner og familie som sliter med psyken, mange sliter mere enn meg fordi de aldri søker skikkelig hjelp.

Dette betyr vel at jeg ikke trenger å føle meg så "annerledes"? Jeg har slitt veldig med at jeg er på en "planet" for meg selv og alle de andre sitter på en annen. Kanskje er jeg ikke en slik "avart" som jeg har trodd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok mange flere som sliter enn man skulle tro ja..

Ja, det er mange som sliter. Og faktisk så synes det ikke så godt på utsiden som jeg tror når jeg er syk :). Har alltid trodd at folk kan se i øynene mine hva jeg tenker og at jeg er litt sånn "gjennomsiktig". Nå begynner jeg å tro at dette ikke er sant :-). Når jeg ser på alle andre som sier at de sliter så kan jo som regel jeg ikke se dette bare ved å kaste et blikk på dem. Egentlig ble jeg litt lettet over å oppdage dette :)

Kanskje jeg holder på å bli bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...