Gjest i terapi Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har gått en stund til mannlig psykolog. Dette hadde jeg trodd skulle gå greit. Jeg har også vært fullstendig aseksuell en periode nå, noe som nok har skyldtes at jeg har slitt. Nå er det helt forandret. Jeg har nok på mange måter blitt friskere, og sexlysten har kommet tilbake for fullt. Dette tenkte jeg var relevant å nevne ved forrige time. I etterkant har jeg vært ganske skamfull for at jeg sa dette. Jeg som er svært frittalende sammen med gode venninner, kjenner at jeg blir FLAU av å snakke med en mann om dette, selv om han er psykologen min... Andre som syns det er vanskelig å snakke med en mann om enkelte følsomme temaer, når man selv er kvinne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serenity777 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 det er da ikke noe å skamme seg over! Slikt hører en psykolog ofte, og det er og relevant info, da det sier noe om hvilken form man er i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beate1234 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg syns det er greiest å forholde meg til en mannlig behandler. Jeg føler menn er mye mindre dømmende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg syns mann er best, da jeg tror jeg kunne blitt noe voldelig mot en dame, desverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.