Gjest Sticks and Stones Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har lyst til å gå på et møte for å se hva det er. Må jeg reise meg opp og presentere meg første gangen jeg er der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Du må reise deg og si navnet ditt og innrømme at "jeg er alkoholiker" :-). Neida, jeg vet ikke om du er nødt til å gjøre dette, hørte bare en kamerat som fortalte om dette, men dette var kanskje etter noen turer dit . De skremmer nok ikke folk som kommer, de vil jo at du skal finne deg til rette og føle deg trygg. Det er bare å hoppe i det og prøv, endring skjer ikke uten at du gjør noe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg tror det er frivillig, men på en måte noe man gjør for å vise at nå er du klar til å virkelig jobbe for dette... det å tørre å innrømme for en forsamling at du har et problem er et stort steg i riktig retning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest karco Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nei du må ikke det. Dette er bare noe de gjør i teite amerikanske serier og filmer Du sier akkurat det du vil si når dere sitter i grupper. Noen forblir tause mens andre har svært mye på hjertet! Det utgir en fin balanse totalt sett som en del av gruppeterapien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.