Gå til innhold

Anonyme Alkoholikere

Gjest Sticks and Stones

Anbefalte innlegg

Gjest Sticks and Stones

Har lyst til å gå på et møte for å se hva det er. Må jeg reise meg opp og presentere meg første gangen jeg er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må reise deg og si navnet ditt og innrømme at "jeg er alkoholiker" :-). Neida, jeg vet ikke om du er nødt til å gjøre dette, hørte bare en kamerat som fortalte om dette, men dette var kanskje etter noen turer dit :). De skremmer nok ikke folk som kommer, de vil jo at du skal finne deg til rette og føle deg trygg.

Det er bare å hoppe i det og prøv, endring skjer ikke uten at du gjør noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Modern77

Jeg tror det er frivillig, men på en måte noe man gjør for å vise at nå er du klar til å virkelig jobbe for dette... det å tørre å innrømme for en forsamling at du har et problem er et stort steg i riktig retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du må ikke det. Dette er bare noe de gjør i teite amerikanske serier og filmer ;)

Du sier akkurat det du vil si når dere sitter i grupper. Noen forblir tause mens andre har svært mye på hjertet! Det utgir en fin balanse totalt sett som en del av gruppeterapien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...