Gå til innhold

Din MGP favoritt fra første delfinale?

Gjest Fin musikk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest en morsk satan

Det finnes så mye bra musikk der ute (for den som gidder å lete), likevel så bruker folk tid på idiotisk tullball som MGP og Idol. *Rister på hodet*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det holder lenge med den internasjonale finalen, om jeg i det hele tatt får med meg den, det er ikke høyt prioritert.

Kommer neppe til å se den norske finalen. Og delfinalene er fullstendig utelukket :P.

Et fullstendig verdiløst innlegg fra meg, med tanke på svar på spørsmålet ditt, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

For noen negative svar du har fått, hehe. Jeg liker veldig godt Carina Dahl og Sichelle. Det ser ut til at Helene slår best an blant de jeg kjenner, men jeg greide ikke å like den av det halve minuttet jeg hørte. Den minner mye om Alvedansen, og den har jeg heller aldri vært noen stor fan av.

Mye kan forandre seg når vi får høre sangene i sin helhet, og framføringen har også endel å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes internasjonal MGP er et must å få med seg, og da ser jeg på svenskenes svar på "adresse"-programmene der alle låtene presenteres.

Om jeg får med meg den norske finalen, anser jeg det som bonus, men disse delfinalene har jeg aldri prioritert.

Ulempen ved å velge bort dem er selvsagt at man ikke får gleden av å være den første som skrev på dol i 2009 at "I år vinner Norge MGP", som en gjorde rett ettter den delfinalen der man hørte Fairytale første gang...;-) (kan det ha vært nick, montro?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...