Gjest winda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det er vinter og som vanlig sover jeg 14-16 timer i døgnet. Dette kommer kanskje pga bipolaritet? Jeg vet ikke, men jeg er ekstremt trett hele tiden. Jeg vet om en som driver med akupunktur og som skal være veldig flink. Har dere tro på dette? Noen som har prøvd? http://www.nifab.no/effekt/forskning_paa_akupunktur/depresjon 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelper meg Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Prøvd lysterapi? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Prøvd lysterapi? Ja, jeg har prøvd lysterapi og hadde god effekt av denne. Pga litt stram økonomi i forb. med jul og sånt har jeg ikke prioritert å leie, kjøpe en sånn en. Jeg har bipolar lidelse og fagfolk svarer veldig forskjellig når jeg spør om det er ok å bruke en sånn. Men bare jeg passer på så jeg ikke stiger rett opp, så går det nok bra. Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.