EnolaGay Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 http://www.abcnyheter.no/node/123814 Sparket for dette.. synes jeg var unødvendig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farlig Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det synes i grunn jeg . Men alt er vel farlig nå om dagen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Å kjære vakre vene, ikke rart barn vokser opp til å bli noen stakkarer, hvis dette blir sett på som en fare:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 '' Han hadde heller ikke vurdert de potensielle farene ved kjelketuren godt nok,'' Noen ganger må man bare lure på hvordan de fleste her inne (som sannsynligvis er så gamle at vi husker en tid der kjelker ikke var forbundet med livsfare) overlevde barndommen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det var da voldsomt og helt unødvendig etter min mening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ups, ikke mange norske lærere som har rent mel i posen om dette er "regelen" ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Ups, ikke mange norske lærere som har rent mel i posen om dette er "regelen" ;-P Jeg tenker på alle de telefonene jeg har fått fra SFO om den ene uflakskråka mi. Stakkars mennesker, med sånn håndheving av regler så hadde ungen min sittet i reimer på polstra rom. For at ingen skulle miste jobben! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg tenker på alle de telefonene jeg har fått fra SFO om den ene uflakskråka mi. Stakkars mennesker, med sånn håndheving av regler så hadde ungen min sittet i reimer på polstra rom. For at ingen skulle miste jobben! Hehe, skal visst ikke være lett å være lærer nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg tenker på alle de telefonene jeg har fått fra SFO om den ene uflakskråka mi. Stakkars mennesker, med sånn håndheving av regler så hadde ungen min sittet i reimer på polstra rom. For at ingen skulle miste jobben! ''Jeg tenker på alle de telefonene jeg har fått fra SFO om den ene uflakskråka mi. Stakkars mennesker, med sånn håndheving av regler så hadde ungen min sittet i reimer på polstra rom. For at ingen skulle miste jobben!'' George Carlin hadde et stand up-nummer om dette. Fritt oversatt var det omtrent slik: "For at ingen elever skal skade seg, må alle bare stå i friminuttene. Det er fortsatt lov, men antagelig bare inntil benet sovner på en liten drittunge slik at han ramler og skader seg. Da kommer foreldrene til å saksøke skole i hue og ræva, så blir det slutt på at det er lov å stå hvor som helst i friminuttene..." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 ''Jeg tenker på alle de telefonene jeg har fått fra SFO om den ene uflakskråka mi. Stakkars mennesker, med sånn håndheving av regler så hadde ungen min sittet i reimer på polstra rom. For at ingen skulle miste jobben!'' George Carlin hadde et stand up-nummer om dette. Fritt oversatt var det omtrent slik: "For at ingen elever skal skade seg, må alle bare stå i friminuttene. Det er fortsatt lov, men antagelig bare inntil benet sovner på en liten drittunge slik at han ramler og skader seg. Da kommer foreldrene til å saksøke skole i hue og ræva, så blir det slutt på at det er lov å stå hvor som helst i friminuttene..." LOL :0P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg er glad jeg bor i Norge 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det er klart det var unødvendig, men årsaken til de strenge reglene var at lærere gjorde omtrent hva de ville med elevene, og så svingte pendelen i motsatt retning. Så kommer det noen og tolker reglene "helt hinsidiges", og eksempelet blir offentliggjort som "typisk", hvilket det helt sikkert ikke er. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er det ikke der borte over vika de beklager seg over overvekt og fysisk passive barn? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.