Gå til innhold

Stakkaren

EnolaGay

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

'' Han hadde heller ikke vurdert de potensielle farene ved kjelketuren godt nok,''

Noen ganger må man bare lure på hvordan de fleste her inne (som sannsynligvis er så gamle at vi husker en tid der kjelker ikke var forbundet med livsfare) overlevde barndommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ups, ikke mange norske lærere som har rent mel i posen om dette er "regelen" ;-P

Jeg tenker på alle de telefonene jeg har fått fra SFO om den ene uflakskråka mi. Stakkars mennesker, med sånn håndheving av regler så hadde ungen min sittet i reimer på polstra rom. For at ingen skulle miste jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på alle de telefonene jeg har fått fra SFO om den ene uflakskråka mi. Stakkars mennesker, med sånn håndheving av regler så hadde ungen min sittet i reimer på polstra rom. For at ingen skulle miste jobben!

Hehe, skal visst ikke være lett å være lærer nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg tenker på alle de telefonene jeg har fått fra SFO om den ene uflakskråka mi. Stakkars mennesker, med sånn håndheving av regler så hadde ungen min sittet i reimer på polstra rom. For at ingen skulle miste jobben!''

George Carlin hadde et stand up-nummer om dette. Fritt oversatt var det omtrent slik:

"For at ingen elever skal skade seg, må alle bare stå i friminuttene. Det er fortsatt lov, men antagelig bare inntil benet sovner på en liten drittunge slik at han ramler og skader seg. Da kommer foreldrene til å saksøke skole i hue og ræva, så blir det slutt på at det er lov å stå hvor som helst i friminuttene..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg tenker på alle de telefonene jeg har fått fra SFO om den ene uflakskråka mi. Stakkars mennesker, med sånn håndheving av regler så hadde ungen min sittet i reimer på polstra rom. For at ingen skulle miste jobben!''

George Carlin hadde et stand up-nummer om dette. Fritt oversatt var det omtrent slik:

"For at ingen elever skal skade seg, må alle bare stå i friminuttene. Det er fortsatt lov, men antagelig bare inntil benet sovner på en liten drittunge slik at han ramler og skader seg. Da kommer foreldrene til å saksøke skole i hue og ræva, så blir det slutt på at det er lov å stå hvor som helst i friminuttene..."

LOL :0P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det var unødvendig, men årsaken til de strenge reglene var at lærere gjorde omtrent hva de ville med elevene, og så svingte pendelen i motsatt retning.

Så kommer det noen og tolker reglene "helt hinsidiges", og eksempelet blir offentliggjort som "typisk", hvilket det helt sikkert ikke er.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...