Gjest Justini Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Vært eneste år er jeg sen med å levere skattekortet. Har hendt jeg ikke har fått levert det før langt uti februar. Allikvel har jeg alltid vært heldig og sluppet 50%skattetrekk. Er dette bare noe arbeidsgiverne skremmer med dette trekket dersom man ikke leverer skattekortet i tide eller har jeg bare hatt veldig flaks siden jeg alltid slepper unna med min forsinkelse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Arbeidsgiver skal trekke skatt etter forrige skattekort i januar, Fra februar er det 50%. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tror nok de bare er greie.. Jeg har også sluppet å bli trekt 50% på første lønningen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tror skattekortet må leveres før februarlønninga om man ikke skal bli trukket 50 %. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.