Gjest frustrert arbeidsmaur Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tredje natten uten søvn. I går fikk jeg imovane 2 stk på 5 mg. Tok først en og to timer senere den siste. Men det virker som de gjorde hodet mitt manisk. Nye ideer for arbeidsplassen ble klekket ut i løpet av natten. Jeg prøvde å lese, se på tv, telle sauer... Ga opp. Da jeg skulle ta fatt på den lange veien til jobb måtte jeg snu etter få kilometer. 40 km/t var i høyeste laget, jeg syntes stadig jeg så dyr på veien og glemte å dimme ned. dermed var det bare å snu. Nå sitter jeg å gruer meg til å ringe sjefen.... Forslag til andre medikamenter jeg kan sove på? Noen ganger er det angst og uro som holder meg våken, andre ganger klekker jeg ut hundrevis av nye ideer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Framegtildeg Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Pga min lidelse så tar jeg utenom trilafon depot: truxal, zyprexa og melatonin for å få sove. En lav dose zyprexa og melatonin funker for søvnen min.. Uten dette kan jeg glemme å sove! Spør legen din 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DOLemannen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Spørsmålet her er vel om du har en annen mental lidelse i tillegg til søvnvanskene, og om du står på medisiner mot dette. Ellers har jeg hørt at Imovane kan virke motsatt, hvis man holder seg våken... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest viktig dette Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Når du har tatt imovane kan du ikke vente på å bli trøtt, da skjer det motsatte. Du må legge deg innen en halv time etter inntak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Prøv Tolvon eller Truxal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frustrert arbeidsmaur Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Pga min lidelse så tar jeg utenom trilafon depot: truxal, zyprexa og melatonin for å få sove. En lav dose zyprexa og melatonin funker for søvnen min.. Uten dette kan jeg glemme å sove! Spør legen din Truxal funket ikke. Ikke prøvd tolvon før... Men melatonin... Er det effektivt? Min søster er like søvnløs som meg. Vi kan begge gå flere netter våken på rad uten å bli trøtt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjinsj Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Truxal funket ikke. Ikke prøvd tolvon før... Men melatonin... Er det effektivt? Min søster er like søvnløs som meg. Vi kan begge gå flere netter våken på rad uten å bli trøtt... Hvilken dose med Tuxal forsøkte du? Jeg tar 150mg før leggetid og sovner som en stein. Melantonin er effektiv, men jeg våkner opp tidlig av den, vil helst sove vekk hele formiddagen, og det er Truxal perfekt til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gåten Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Truxal funket ikke. Ikke prøvd tolvon før... Men melatonin... Er det effektivt? Min søster er like søvnløs som meg. Vi kan begge gå flere netter våken på rad uten å bli trøtt... seroquel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.