EnolaGay Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Snøfreshistorien min ender slik; de hentet omsider I GÅR. Ringer meg med en tone som sier at deeeeeeeeee ikke skjønner hva som er galt. (Underforstått at jeg må være sprø) For de fikk start på den med en gang. Jeg måtte vel ha fortalt at to av naboene mine prøvde også uten å klare det, og de er MENN... I dag tidlig ringte mannen min over fra sjøen før han går av vakt. Og vi får ny fres eller pengene igjen pronto. Jeg får bekreftet mine fordommer hver eneste gang. *Snft* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Typisk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 :/ Typisk! Men uansett godt det ordnet seg på et vis! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.